Cena: 24.00 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyÅ‚kowej w Polsce - ujÄ™cie dynamiczne za 24.00 zł w księgarni ebookpoint.pl
Handel detaliczny - zarówno na Å›wiecie, jak i w Polsce - jest obszarem dynamicznie zachodzÄ…cych zmian, przy czym, jak siÄ™ wydaje, ich na...
zobacz więcej informacji
Cena: 24.00 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyÅ‚kowej w Polsce - ujÄ™cie dynamiczne za 24.00 zł w księgarni ebookpoint.pl
Wydawca: ebookpoint
Kategoria: bez kategorii
ISBN: 9788363962289
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Handel detaliczny - zarówno na Å›wiecie, jak i w Polsce - jest obszarem dynamicznie zachodzÄ…cych zmian, przy czym, jak siÄ™ wydaje, ich naukowe wyjaÅ›nienia sÄ… niewspóÅ‚miernie skromne w stosunku do skali obserwowanych zjawisk. Powyższe stwierdzenie wydaje siÄ™ zasadne zwÅ‚aszcza w odniesieniu do handlu wysyÅ‚kowego, zrozumienia jego genezy, rozwoju i prognozowania udziaÅ‚u w handlu detalicznym w przyszÅ‚oÅ›ci.Temat, który jak do tej pory, szczególnie w Polsce, nie doczekaÅ‚ siÄ™ wielu badaÅ„, stanowi zagadnienie postaw nabywców wobec tej formy handlu. Jest to zaskakujÄ…ce, szczególnie jeÅ›li uwzglÄ™dni siÄ™ czÄ™sto podkreÅ›lanÄ… w literaturze marketingowej rolÄ™ postaw konsumenckich w ksztaÅ‚towaniu i prognozowaniu polityki sprzedażowej. Powyższe przesÅ‚anki w peÅ‚ni uzasadniajÄ… konieczność podjÄ™cia na polskim gruncie badaÅ„ ukierunkowanych na ocenÄ™ postaw konsumentów wobec handlu wysyÅ‚kowego i czynników determinujÄ…cych ich zmiany. Tym wÅ‚aÅ›nie zagadnieniom poÅ›wiÄ™cona jest monografia
KUP TERAZ