Cena: 20.84 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz Efekt tygrysa - puść swojÄ… osobistÄ… markÄ™ w ruch! za 20.84 zł w księgarni ebookpoint.pl
Patroni Medialni i Sponsorzy: Pierwsza polska książka o personal branding! ...
zobacz więcej informacji
Cena: 20.84 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz Efekt tygrysa - puść swojÄ… osobistÄ… markÄ™ w ruch! za 20.84 zł w księgarni ebookpoint.pl
Wydawca: ebookpoint
Kategoria: bez kategorii
ISBN: 9788364845000
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Patroni Medialni i Sponsorzy: Pierwsza polska książka o personal branding! SkoÅ„czyÅ‚y siÄ™ czasy mecenasów. Wszechobecny wyÅ›cig chomików (bo już nawet nie szczurów...) oraz skupienie na wÅ‚asnym nosie powoduje, że bardziej prawdziwe niż kiedykolwiek wczeÅ›niej staÅ‚o siÄ™ porzekadÅ‚o: jeÅ›li umiesz liczyć, licz na siebie. Maciej Dutko (ze wstÄ™pu) To książka dla mÅ‚odych i mniej mÅ‚odych, którzy chcÄ… zaistnieć, budujÄ…c swojÄ… osobistÄ… markÄ™. Bez ukÅ‚adów, bez pieniÄ™dzy, bez ciÄ…gÅ‚ego biegu w cudzym zaprzÄ™gu (czytaj: na etacie w korporacji). Personal branding bez tajemnic i w polskich realiach! Dowiedz siÄ™: dlaczego bez wÅ‚asnej marki nie przetrwasz w XXI wieku? jakie hamulce ograniczajÄ… TwojÄ… rozpoznawalność i jak je wyÅ‚Ä…czyć? dlaczego dobrze jest wydać książkÄ™ i jak zrobić to... za 5 zÅ‚? jak mÄ…drze budować wizerunek na Facebooku i na Youtube? czy opÅ‚aca siÄ™ prowadzić bloga eksperckiego i jak to robić? w jaki sposób zaistnieć w gÅ‚ównych mediach? czym sÄ… i jak stosować “dźwignie brandingowe”? czy warto budować markÄ™ przez udziaÅ‚ w konferencjach i seminariach? czy zapach i czcionka mogÄ… być “utrwalaczami” Twojej marki? dlaczego Twoje cv... jest nudne jak dziura w bucie i jak to zmienić? z jakiego powodu musisz budować strategiczne portfolio? co warto wiedzieć o statystykach wÅ‚asnych dziaÅ‚aÅ„ i jak je wykorzystać? jak zdobyć rekomendacje, które wypozycjonujÄ… TwojÄ… markÄ™? jak nie stać siÄ™ kolejnÄ… cenodajkÄ…, czyli dlaczego Twoi klienci kochajÄ…... kiedy jesteÅ› droższy od innych? O Autorze: Maciej Dutko – przedsiÄ™biorca, inwestor, Certyfikowany WykÅ‚adowca Allegro. Najbardziej znany i doÅ›wiadczony w Polsce audytor ofert sprzedażowych w internecie - ze wzglÄ™du na zamiÅ‚owanie do tropienia szkodników psujÄ…cych sprzedaż i "uzdrawianie" ofert, nazywany "doktorem Housem polskiego internetu". Autor kilkunastu książek (m.in. „Targuj siÄ™! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”, „NieruchomoÅ›ciowe seppuku”). PomysÅ‚odawca i koordynator najważniejszej książki w polskim e-commerce „Biblia e-biznesu”, która jeszcze na etapie przedsprzedaży trafiÅ‚a na listÄ™ bestsellerów, później otrzymaÅ‚a też szereg nagród (m.in. I nagroda Economicus za najlepszy poradnik ekonomiczny roku w konkursie "Gazety Prawnej" oraz Oscar Czytelników za najlepszÄ… publikacjÄ™ roku Wydawnictwa Helion - w plebiscycie "Biblia e-biznesu" pokonaÅ‚a kilkaset innych tytuÅ‚ów). Książki M. Dutko sprzedaÅ‚y siÄ™ dotychczas (2019) w ponad 50 tysiÄ…cach egzemplarzy, a w jego szkoleniach w latach 2003-2019 uczestniczyÅ‚o ponad 20 tysiÄ™cy osób. WykÅ‚adowca w 6 z 20 najlepszych uczelni biznesowych w caÅ‚ym kraju (studia podyplomowe i MBA). Twórca autorskich szkoleÅ„ „E-biznes do Kwadratu” oraz „Zen obsÅ‚ugi klienta”. Felietonista Onet.pl (do 2015), „Mensis.pl” oraz - goÅ›cinnie - „Magazynu Online Marketing”. Uczestnik i wspóÅ‚organizator polskich i miÄ™dzynarodowych konferencji branżowych, wspóÅ‚autor licznych artykuÅ‚ów i raportów (m.in. „E-commerce Standard”). WÅ‚aÅ›ciciel Grupy Dutkon.pl; w jej skÅ‚ad wchodzÄ… m.in.: AkademiaInternetu.pl (blog i szkolenia dla e-biznesu), Audite.pl (poprawa skutecznoÅ›ci sprzedażowej ofert) i Korekto.pl (firma edytorska). Propagator etyki w marketingu i w biznesie. Przez serwis WhitePress.pl uznany za jednÄ… ze 100 najbardziej inspirujÄ…cych osób polskiej branży interaktywnej. Laureat nagrody von Misesa za promowanie idei wolnego rynku. Inwestor. Na wynajmie zarabia od 2003 roku, choć poważniej zainteresowaÅ‚ siÄ™ nieruchomoÅ›ciami dopiero w 2012 r. KonsultowaÅ‚ i audytowaÅ‚ oferty poÅ›redników, mniejszych deweloperów, ale i spóÅ‚ek gieÅ‚dowych, takich jak Marvipol - wszystkim pomagaÅ‚ poprawić skuteczność e-sprzedaży. Prelegent licznych imprez biznesowych na caÅ‚ym Å›wiecie (Polska, Wielka Brytania, Australia, Tajlandia, Zambia, Szwecja, Norwegia), w tym - eventów nieruchomoÅ›ciowych (m.in. Mieszkanicznik Sydney, InvestCamp, Global Investors Club, MBA, Oslo Investors, Polish Professionals in Sydney, Australia Study, Asbiro Sheffield Investors, BiznesCamp, KontestCamp i in.). Oprócz nieruchomoÅ›ci, inwestuje w sztukÄ™, obiecujÄ…ce spóÅ‚ki, a z bardziej zmiennym "szczęściem" - również w gieÅ‚dÄ™ i kryptowaluty. Wielki zwolennik inteligencji negocjacyjnej, którÄ… promuje w książce "Targuj siÄ™!" oraz podczas szkoleÅ„ z tego zakresu. WiÄ™cej: Dutko.pl ● Facebook.com/dutkon
KUP TERAZ