Kwal. PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową | ZAKŁADKA GRATIS DO KAŻDEGO ZAMÓWIENIA - Pańczyk Małgorzata - 4 ofert

Kwal. PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową | ZAKŁADKA GRATIS DO KAŻDEGO ZAMÓWIENIA - Podsumowanie ofert

Liczba ofert: 4.
Książkę Kwal. PGF.08. ZarzÄ…dzanie kampaniÄ… reklamowÄ… | ZAKŁADKA GRATIS DO KAÅ»DEGO ZAMÓWIENIA można najtaniej kupić w sklepie internetowym dobre-ksiazki.com.pl za jedyne 30.21zł.
Średnia cena książki Kwal. PGF.08. ZarzÄ…dzanie kampaniÄ… reklamowÄ… | ZAKŁADKA GRATIS DO KAÅ»DEGO ZAMÓWIENIA wynosi 34.585000zł.

Książka ePub ZarzÄ…dzanie kampaniÄ… reklamowÄ…. Kwalifikacja PGF.08. - MaÅ‚gorzata PaÅ„czyk

Cena: 30.21
Sklep: dobre-ksiazki.com.pl
Kup teraz ZarzÄ…dzanie kampaniÄ… reklamowÄ…. Kwalifikacja PGF.08. za 30.21 zł w księgarni dobre-ksiazki.com.pl
Podręcznik obejmuje dziewięć rozdziałów:1. Metody i techniki twórczego myślenia w procesie powstawania reklamy2. Psychologia w reklamie3. Prawo...

zobacz więcej informacji

Książka ePub Kwal. PGF.08. ZarzÄ…dzanie kampaniÄ… reklamowÄ… | - PaÅ„czyk MaÅ‚gorzata

Cena: 32.00
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Kwal. PGF.08. ZarzÄ…dzanie kampaniÄ… reklamowÄ… | za 32.00 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Podręcznik obejmuje dziewięć rozdziałów:1. Metody i techniki twórczego myślenia w procesie powstawania reklamy2. Psychologia w reklamie3. Prawo...

zobacz więcej informacji

Książka ePub Kwal. PGF.08. ZarzÄ…dzanie kampaniÄ… reklamowÄ… | ZAKŁADKA GRATIS DO KAÅ»DEGO ZAMÓWIENIA - PaÅ„czyk MaÅ‚gorzata

Cena: 36.18
Sklep: profit24.pl
Kup teraz Kwal. PGF.08. ZarzÄ…dzanie kampaniÄ… reklamowÄ… | ZAKŁADKA GRATIS DO KAÅ»DEGO ZAMÓWIENIA za 36.18 zł w księgarni profit24.pl
Podręcznik obejmuje dziewięć rozdziałów:1. Metody i techniki twórczego myślenia w procesie powstawania reklamy2. Psychologia w reklamie3. Prawo...

zobacz więcej informacji

Książka ePub Kwal. PGF.08. ZarzÄ…dzanie kampaniÄ… reklamowÄ… - PaÅ„czyk MaÅ‚gorzata

Cena: 39.95
Sklep: mestro.pl
Kup teraz Kwal. PGF.08. ZarzÄ…dzanie kampaniÄ… reklamowÄ… za 39.95 zł w księgarni mestro.pl
Podręcznik obejmuje dziewięć rozdziałów:1. Metody i techniki twórczego myślenia w procesie powstawania reklamy2. Psychologia w reklamie3. Prawo...

zobacz więcej informacji