Cena: 76.82 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz MEDIA SPOÅECZNOÅšCIOWE w marketingu i zarzÄ…dzaniu. Wybrane zagdanienia z teorii i praktyki przedsiÄ™biorstw za 76.82 zł w księgarni ebookpoint.pl
12.00 SÅ‚owo autora Dynamiczny rozwój mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych sprawia, iż przedsiÄ™biorstwa w bardzo szybkim t...
zobacz więcej informacji
Cena: 76.82 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz MEDIA SPOÅECZNOÅšCIOWE w marketingu i zarzÄ…dzaniu. Wybrane zagdanienia z teorii i praktyki przedsiÄ™biorstw za 76.82 zł w księgarni ebookpoint.pl
Wydawca: ebookpoint
Kategoria: bez kategorii
ISBN: 9788365357373
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
12.00 SÅ‚owo autora Dynamiczny rozwój mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych sprawia, iż przedsiÄ™biorstwa w bardzo szybkim tempie muszÄ… siÄ™ dostosowywać do wciąż zmieniajÄ…cych siÄ™ warunków otoczenia. Wymusza to konieczność monitoringu tych mediów, nieustannego doksztaÅ‚cania siÄ™ i bycia na bieżąco z wszelkimi zmianami w tym obszarze. Wydaje siÄ™ jednak, iż w caÅ‚ym tym poÅ›cigu wciąż aktualne sÄ… klasyczne teorie z obszaru marketingu i zarzÄ…dzania. Niezmienny od lat pozostaje fakt, iż należy dostarczyć produkt zgodnie z potrzebami odbiorców. Takim produktem sÄ… treÅ›ci publikowane w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. Aby móc je „sprzedać”, należy je dostosować do oczekiwaÅ„ odbiorców. TreÅ›ci można uatrakcyjnić dziÄ™ki różnym technikom (np. wykorzystujÄ…c koncepcjÄ™ Real-Time Marketingu, czy marketingu wirusowego), które zostaÅ‚y omówione w tej książce. Åšledzenie trendów jest ważne, by móc zwiÄ™kszyć atrakcyjność przekazywanych treÅ›ci, polepszyć ich promocjÄ™ i dystrybucjÄ™. W caÅ‚ej jednak tej pogoni za pojawiajÄ…cymi siÄ™ wciąż nowymi możliwoÅ›ciami, należy pamiÄ™tać przede wszystkim o swych odbiorcach. Warto wypracować swoje wÅ‚asne techniki, które – stosowane konsekwentnie – mogÄ… przynieść bardzo dużo korzyÅ›ci zarówno przedsiÄ™biorstwu, jak i jego marce. W książce zwrócono uwagÄ™ na możliwoÅ›ci wykorzystania mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych w zarzÄ…dzaniu, szczególnie zarzÄ…dzaniu pracownikami. Oni także sÄ… obecni w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i można to wykorzystać do realizacji celów przedsiÄ™biorstwa. Wydaje siÄ™, że potencjaÅ‚ zastosowania tych mediów w zarzÄ…dzaniu jest wciąż odkrywany, choć koncepcja Firmy 2.0, której dziaÅ‚alność opiera siÄ™ na mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, jest już realizowana w niektórych przedsiÄ™biorstwach, gÅ‚ównie w Stanach Zjednoczonych. Książka ta przeznaczona jest zarówno dla teoretyków, jak i praktyków. Zdaniem autorki, praktyka może i powinna iść w parze z teoriÄ… w tym obszarze, szczególnie, iż to wÅ‚aÅ›nie praktycy przecierajÄ… szlaki jeÅ›li chodzi o wykorzystanie mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych w przedsiÄ™biorstwie. W tym zakresie jednak pozostaje bardzo szerokie pole do pracy dla badaczy. MogÄ… oni tworzyć różne koncepcje, które bÄ™dÄ… weryfikowane w praktyce. DokonujÄ…c analizy polskiej literatury autorka zauważyÅ‚a, iż media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe wciąż nie zajmujÄ… w niej należytego miejsca. W wielu opracowaniach akcentuje siÄ™ znaczenie mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych w przedsiÄ™biorstwie, jednak nadal sÄ… to rozważania bardzo pobieżne i ogólne. Wydaje siÄ™, że na obecnym etapie rozwoju mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych zadawanie pytania o to, czy sÄ… one przejÅ›ciowÄ… modÄ…, nie jest już adekwatne. W tej książce przedstawiono różne aspekty wykorzystania mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych na konkretnych przykÅ‚adach przedsiÄ™biorstw, które – jak wynika z rankingów – radzÄ… sobie w tym obszarze najlepiej. Zdaniem autora benchmarking, czyli uczenie siÄ™ od najlepszych, jest jednÄ… z najważniejszych metod pozyskiwania wiedzy. Jej zadaniem jest inspirowanie, ukazywanie możliwoÅ›ci, a innymi sÅ‚owy – ukazywanie, „że siÄ™ da i że siÄ™ opÅ‚aca”. Niniejsza książka adresowana jest także do studentów, którzy poszukujÄ… usystematyzowanej wiedzy odnoÅ›nie mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i ich racjonalnym wykorzystaniu w przedsiÄ™biorstwie. Pewnego razy w jednej z grup dyskusyjnych w serwisie Facebook pojawiÅ‚o siÄ™ pytanie studentki o to, czy media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe sÄ… reklamÄ…, czy PR. Autorka wyraża gÅ‚Ä™bokÄ… nadziejÄ™, iż po lekturze tej książki nie bÄ™dzie tego rodzaju wÄ…tpliwoÅ›ci. Warto dodać, iż na przestrzeni ostatnich lat zarówno w teorii, jak i praktyce, powstaÅ‚o wiele różnych sprzecznych i/lub niewÅ‚aÅ›ciwie używanych okreÅ›leÅ„ w temacie mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych w marketingu i zarzÄ…dzaniu. PrzykÅ‚adowo Social Media Marketing jest bÅ‚Ä™dnie okreÅ›lany marketingiem sieciowym lub marketingiem spoÅ‚ecznoÅ›ciowym. Zamiarem autorki byÅ‚o usystematyzowanie podstawowej wiedzy z tego obszaru. Autorka książki Iwona Lupa 12.00 Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;} Sylwetka autorki: Iwona Lupa – trener, nauczyciel i praktyk w obszarze zarzÄ…dzania, marketingu i mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych; naukowo zwiÄ…zana z KatedrÄ… Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych zwiÄ…zanych z mediami spoÅ‚ecznoÅ›ciowymi. GÅ‚ówny wykonawca grantów naukowych dedykowanych mediom spoÅ‚ecznoÅ›ciowym. Aktywny uczestnik licznych konferencji ogólnopolskich i miÄ™dzynarodowych poÅ›wiÄ™conych tematyce zarzÄ…dzania, marketingu oraz mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, w tym m.in. European Conference on Social Media ECSM – jednej z najwiÄ™kszych konferencji poÅ›wiÄ™conej tym mediom na Å›wiecie. Autorka wielu publikacji naukowych na temat mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. Na zlecenie klientów prywatnych i biznesowych opracowuje także strategie marketingowe i biznesplany. Jej gÅ‚ówne zainteresowania dotyczÄ… mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i ich marketingowego oraz ekonomicznego wpÅ‚ywu na dziaÅ‚alność przedsiÄ™biorstw. Zapraszamy do nabycia książki w wersji tradycyjnej: http://www.sophia.sklepna5.pl/towar/34/media-spolecznosciowe-w-marketingu-i-zarzadzaniu-wybrane-zagadnienia-z-teorii-i-praktyki.html Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
KUP TERAZ