Cena: 61.08 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz KsiÄ™ga dobrych praktyk najlepiej zorganizowanych polskich firm | za 61.08 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Zajrzyj do głowy przedstawicieli polskiego biznesu z najwyższej półki. Poznaj dobre praktyki polskich przedsiębiorców, którym udało się stwor...
zobacz więcej informacji
Cena: 61.08 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz KsiÄ™ga dobrych praktyk najlepiej zorganizowanych polskich firm | za 61.08 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Wydawca: Fijorr
Kategoria: Nauka, biznes/ZarzÄ…dzanie
ISBN: 9788366337046
Waga: 0.8300 kg
Rok wydania: b/d
Zajrzyj do gÅ‚owy przedstawicieli polskiego biznesu z najwyższej półki. Poznaj dobre praktyki polskich przedsiÄ™biorców, którym udaÅ‚o siÄ™ stworzyć wyjÄ…tkowe firmy – wyjÄ…tkowe nie tylko w oczach ich wÅ‚aÅ›cicieli, lecz także w oczach ich pracowników, kontrahentów oraz klientów. Przeczytaj wywiady z ludźmi, którzy odnieÅ›li sukces w sektorze prywatnym i zgodzili siÄ™ podzielić swoimi doÅ›wiadczeniami oraz przemyÅ›leniami. Skorzystaj z ich ciężko zdobytej wiedzy zebranej w tej piÄ™knie wydanej książce! „Przedmiotem tej książki nie sÄ… sugestie i pomysÅ‚y na model biznesowy. Istnieje już wiele publikacji na ten temat. ZakÅ‚adam, że tÄ™ wiedzÄ™ już masz, a teraz celujesz w coÅ› wiÄ™cej – w stworzenie firmy wyjÄ…tkowej, ponadczasowej. W jej nieustanne ulepszanie i pomnażanie zysków. Zadowoleni pracownicy, profesjonalna organizacja i dbaÅ‚ość o doÅ›wiadczenia klienta majÄ… ogromny wpÅ‚yw na wartość przedsiÄ™biorstwa. To fundament, na którym możesz oprzeć każdy biznesâ€. – Krystian Pluciak, autor KsiÄ™gi dobrych praktyk „MaÅ‚o kto interesuje siÄ™ metodami zarzÄ…dzania i tym, co majÄ… do powiedzenia wÅ‚aÅ›ciciele odnoszÄ…cych sukcesy maÅ‚ych firm – czyli zwyczajni, zatrudniajÄ…cy 100 lub 200 osób przedsiÄ™biorcy z sÄ…siedztwa. W biznesie odnieÅ›li sukces jakich maÅ‚o. Miliony ludzi pragnÄ… znaleźć siÄ™ na ich miejscu. Krystian spotkaÅ‚ siÄ™ wÅ‚aÅ›nie z takimi przedsiÄ™biorcami i każdego z nich dokÅ‚adnie wypytaÅ‚ o dobre praktyki w ich firmach. Z każdej rozmowy Czytelnik wyciÄ…gnie lekcjÄ™ dla siebieâ€. – Kamil Cebulski, przedsiÄ™biorca
KUP TERAZ