Cena: 28.82 zł
Sklep: dadada.pl
Kup teraz Obrona przed wpÅ‚ywem telewizji za 28.82 zł w księgarni dadada.pl
Tytuł książki może sugerować, iż autor chciał dowieść, że telewizja negatywnie wpływa na odbiorcę; że trzeba się przed jej wpływem bron...
zobacz więcej informacji
Cena: 28.82 zł
Sklep: dadada.pl
Kup teraz Obrona przed wpÅ‚ywem telewizji za 28.82 zł w księgarni dadada.pl
Wydawca: Towarzystwo Naukowe KUL
Kategoria: Film, teatr, telewizja
ISBN: 9788373063556
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Tytuł książki może sugerować, iż autor chciał dowieść, że telewizja negatywnie wpływa na odbiorcę; że trzeba się przed jej wpływem bronić. W istocie kierował się on motywacją ściśle poznawczą i dokonał obiektywnej naukowej analizy badanego problemu. Dał przy tym liczne przykłady pozytywnego oddziaływania telewizji.  Psychologowie znajdą w pracy systematyzację zagadnień związanych z wpływem telewizji na widza i wskazówki, jak można unikać jego niepożądanych skutków. Sformułowane wnioski mają postać hipotez wymagających weryfikacji w badaniach eksperymentalnych. Pedagogów i medioznawców publikacja może zainspirować do opracowywania nowych metod kształtowania w telewidzach umiejętności krytycznego korzystania z najsilniej oddziałującego medium. Dziennikarze i twórcy programów telewizyjnych mają okazję, by poznać formy oddziaływania telewizji, z których istnienia być może dotychczas nie zdawali sobie sprawy. W końcu każdy telewidz może zweryfikować własne przekonanie o rzeczywistym wpływie telewizji i dowiedzieć się, jakie są sposoby obrony przed medialną manipulacją.
KUP TERAZ