Cena: 20.00 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz Religia, media, mitologia za 20.00 zł w księgarni ebookpoint.pl
W czym tkwi tajemnica atrakcyjnoÅ›ci tego, co religijne, dla wspóÅ‚czesnych mediów? Czy media, jak chce wielu, rzeczywiÅ›cie ze ...
zobacz więcej informacji
Cena: 20.00 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz Religia, media, mitologia za 20.00 zł w księgarni ebookpoint.pl
Wydawca: ebookpoint
Kategoria: bez kategorii
ISBN: 9788374532051
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
W czym tkwi tajemnica atrakcyjnoÅ›ci tego, co religijne, dla wspóÅ‚czesnych mediów? Czy media, jak chce wielu, rzeczywiÅ›cie ze swej natury sÄ… wrogie religii, niszczÄ…c i wynaturzajÄ…c w niej to, co dla niej najbardziej wÅ‚aÅ›ciwe i najgÅ‚Ä™bsze? Jaki jest kulturowy sens procesów tabloidyzacji mediów? SkÄ…d biorÄ… siÄ™ napiÄ™cia miÄ™dzy mediami a religiami instytucjonalnymi? Na czym ma polegać odpowiedzialność mediów dziennikarskich w relacjonowaniu wydarzeÅ„ religijnych? Jakim wyzwaniem dla teologii akademickiej sÄ… wspóÅ‚czesne media? Autor bada relacjÄ™ miÄ™dzy mediami a religijnoÅ›ciÄ…, rozumianÄ… szeroko jako spoÅ‚eczna lub jednostkowa potrzeba sensu opierajÄ…cego siÄ™ na tym, co przekracza Å›wiat empiryczny: KoÅ›cioÅ‚y, religie instytucjonalne, grupy nieformalne, duchowość, spirytyzm, wiara w nadprzyrodzoność czy zjawiska ponadnaturalne. W kolejnych rozdziaÅ‚ach książki proponuje refleksjÄ™ nad pytaniami o powrót religijnoÅ›ci w wieku mediów audiowizualnych i o (quasi-)religijnÄ… funkcjÄ™ samych mediów.
KUP TERAZ