Cena: 49.98 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz MÅ‚odzi nabywcy na e-zakupach za 49.98 zł w księgarni lideria.pl
Osoby z badanego segmentu „młodych dorosłych†(18-29 lat) stanowią dziś 18% polskiego społeczeństwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, kt...
zobacz więcej informacji
Cena: 49.98 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz MÅ‚odzi nabywcy na e-zakupach za 49.98 zł w księgarni lideria.pl
Wydawca: Placet Wydawnictwo
Kategoria: Ebooki i Audiobooki / Ekonomia, biznes
ISBN: 9788374880602
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Osoby z badanego segmentu „mÅ‚odych dorosÅ‚ych†(18-29 lat) stanowiÄ… dziÅ› 18% polskiego spoÅ‚eczeÅ„stwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które caÅ‚e swoje dorosÅ‚e życie spÄ™dziÅ‚o w gospodarce rynkowej. Co również istotne, Internet byÅ‚ obecny w ich życiu przez caÅ‚y okres dorastania i staÅ‚ siÄ™ naturalnym elementem rzeczywistoÅ›ci. Dla nich Å›rodowisko Internetu jest miejscem rozrywki, zdobywania wiedzy, spotkaÅ„ i dokonywania zakupów. Poznanie ich potrzeb i sposobów postÄ™powania może być istotnym czynnikiem wpÅ‚ywajÄ…cym na konkurencyjność sprzedawców. Jest wysoce prawdopodobne, że przyszÅ‚e pokolenia bÄ™dÄ… w swoich zachowaniach podobne do obecnego segmentu „mÅ‚odych dorosÅ‚ychâ€. Lektura książki pozwoli odpowiedzieć m.in. na nastÄ™pujÄ…ce pytania dotyczÄ…ce zachowaÅ„ nabywczych osób w wieku 18-29 lat: 1. Dlaczego i w jakich miejscach kupujÄ… w Internecie? 2. Jakie czynniki wpÅ‚ywajÄ… na wybór konkretnego sprzedawcy? 3. Jak oceniajÄ… bezpieczeÅ„stwo zakupów internetowych i jak starajÄ… siÄ™ minimalizować ewentualne ryzyko? 4. Jakie sÄ… główne źródÅ‚a informacji o produktach sprzedawanych w Internecie? 5. Jak sprzedawcy internetowi mogÄ… poprawić swojÄ… wiarygodność? 6. Dlaczego część mÅ‚odych nabywców nie kupuje w Internecie lub przerywa zakupy? 7. Czy mÅ‚odzi nabywcy sÄ… zadowoleni z zakupów internetowych? 8. Jakie sÄ… główne powody niezadowolenia z zakupów internetowych i jakie kroki podejmujÄ… by poprawić swoje samopoczucie? 9. Co sprawia że nabywcy majÄ… swoje ulubione sklepy internetowe do których wracajÄ…? 10. Jakie czynniki mogÅ‚yby spowodować czÄ™stsze zakupy w Internecie? Autorzy sÄ… przekonani, że wskazane w książce źródÅ‚a konkurencyjnoÅ›ci, jako oparte na reprezentatywnych badaniach i analizie krajowej i Å›wiatowej literatury, stanowiÄ… rzeczywiste, możliwe do praktycznego zastosowania sposoby wzmacniania pozycji konkurencyjnej firm dziaÅ‚ajÄ…cych w Internecie. Przedstawiona analiza powinna uÅ‚atwić menedżerom ksztaÅ‚towanie oferty oraz komunikacji marketingowej, co pozytywnie wpÅ‚ynie na poprawÄ™ pozycji konkurencyjnej ich sklepów internetowych.
KUP TERAZ