Cena: 32.44 zł
Sklep: dadada.pl
Kup teraz Model zinstytucjonalizowanych dziaÅ‚aÅ„ lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej za 32.44 zł w księgarni dadada.pl
W serii wydawniczej "Media poczÄ…tku XXI wieku" ukazaÅ‚y siÄ™: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Å. S...
zobacz więcej informacji
Cena: 32.44 zł
Sklep: dadada.pl
Kup teraz Model zinstytucjonalizowanych dziaÅ‚aÅ„ lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej za 32.44 zł w księgarni dadada.pl
Wydawca: Aspra
Kategoria: Marketing
ISBN: 9788375451641
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
W serii wydawniczej "Media poczÄ…tku XXI wieku" ukazaÅ‚y siÄ™: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Å. SzurmiÅ„ski Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. OlÄ™dzki Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. KozieÅ‚, K. Gajlewicz Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. GogoÅ‚ek Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych dziaÅ‚aÅ„ lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. StÄ™pka Tom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska Tom 7 - Public relations w komunikowaniu spoÅ‚ecznym i marketingu, J. OlÄ™dzki Tom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Å. SzurmiÅ„ski Tom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha Tom 10 – Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologiÄ… badaÅ„ medioznawczych, T. Gackowski Tom 11 – Obraz muzuÅ‚manów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab Celem niniejszej książki jest rekonstrukcja i analiza modelu zinstytucjonalizowanych (sformalizowanych) dziaÅ‚aÅ„ lobbingowych podejmowanych przez najwiÄ™ksze europejskie firmy telewizyjne w kontekÅ›cie wspólnotowej polityki audiowizualnej. Należy tym samym zastrzec, iż poza spektrum zainteresowania niniejszej pracy znajdujÄ… siÄ™ wszelkiego rodzaju dziaÅ‚ania lobbingowe wspomnianych podmiotów o charakterze nieformalnym, poufnym i incydentalnym (np. nieformalne spotkania towarzyskie). PrzyczynÄ… jest istotnie ograniczona możliwość dotarcia do danych empirycznych Å›wiadczÄ…cych o tego typu dziaÅ‚alnoÅ›ci firm. Przedmiotem analizy pozostajÄ… wiÄ™c jedynie zinstytucjonalizowane dziaÅ‚ania lobbingowe, okreÅ›lane w niniejszym opracowaniu także mianem "kanaÅ‚y wpÅ‚ywu", obejmujÄ…ce faktyczne udokumentowane rzecznictwo interesów, jak również okolicznoÅ›ci uprawdopodabniajÄ…ce podjÄ™cie tego typu dziaÅ‚aÅ„, np. czÅ‚onkostwo w grupach branżowych. Relacje te charakteryzujÄ… siÄ™ wzglÄ™dnÄ… trwaÅ‚oÅ›ciÄ… oraz, przede wszystkim, przejrzystoÅ›ciÄ… umożliwiajÄ…cÄ… opinii publicznej Å›ledzenie tego procesu. Badanie to nie podejmuje zagadnienia skutecznoÅ›ci lobbingu wyselekcjonowanych firm, lecz wskazuje jedynie na pewne strukturalne uwarunkowania, które mogÄ… przeÅ‚ożyć siÄ™ także na rzeczywisty wpÅ‚yw danych firm na proces decyzyjny w Unii Europejskiej. SformuÅ‚owany w ten sposób temat pracy ma charakter wieloaspektowy i stanowi ważne wyzwanie badawcze. Warto bowiem zauważyć, iż praca ta podejmuje jednoczeÅ›nie kilka obszernych zagadnieÅ„: lobbingu w Unii Europejskiej, aktywnoÅ›ci lobbingowej dużych firm, metafory sieci czy, wreszcie, specyfiki europejskiego sektora telewizyjnego. Każde z nich wymaga na wstÄ™pie krótkiego omówienia, co pozwoli na peÅ‚niejsze zrozumienie zaproponowanego tematu. Publikacja powstaÅ‚a we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
KUP TERAZ