Cena: 42.09 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz Public relations w komunikowaniu spoÅ‚ecznym i marketingu za 42.09 zł w księgarni ebookpoint.pl
Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Por...
zobacz więcej informacji
Cena: 42.09 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz Public relations w komunikowaniu spoÅ‚ecznym i marketingu za 42.09 zł w księgarni ebookpoint.pl
Wydawca: ebookpoint
Kategoria: bez kategorii
ISBN: 9788375451948
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. refleksywnym, kierowniczym, operacyjnym i edukacyjnym. W publikacji uznano słusznie, iż public relations powinno się traktować jako samodzielną dziedzinę, niezależną od marketingu. W PR trzeba tyle samo mówić i pisać co słuchać, gdyż istotą tej działalności jest sztuka prowadzenia dialogu z otoczeniem, dialogu prowadzonego wszystkimi dostępnymi narzędziami i środkami. Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
KUP TERAZ