Cena: 35.50 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz E-konsument na rynku usÅ‚ug za 35.50 zł w księgarni madbooks.pl
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. ...
zobacz więcej informacji
Cena: 35.50 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz E-konsument na rynku usÅ‚ug za 35.50 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Podręczniki/Akademickie
ISBN: 9788375564280
Waga: 0.3300 kg
Rok wydania: 2012
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące usługi:- e-administracja,- e-bankowość,- e-handel,- e-kultura,- e-edukcja,- e-turystyka,- e-ubezpieczenia,- e-zdrowie.Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania:- Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych?- Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich?- Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.
KUP TERAZ