Cena: 29.90 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Poszukiwanie klienta za 29.90 zł w księgarni onepress.pl
Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Poszukiwanie Klienta" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na te...
zobacz więcej informacji
Cena: 29.90 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Poszukiwanie klienta za 29.90 zł w księgarni onepress.pl
Wydawca: onepress
Kategoria: Ksiazki/Obce/Obce
ISBN: 9788377010679
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Poszukiwanie Klienta" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży, zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych. W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury.Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie.Jak sam o sobie mówi: Jestem trenerem praktykiem. Jeśli chcesz przejść do innych książek Artura Wojciechowskiego o sprzedaży bezpośredniej, możesz to zrobić już teraz, klikając na odpowiedni link: Artur Wojciechowski "Umysł sprzedawcy" Artur Wojciechowski "Spotkanie z klientem" Dlaczego tylko nieliczni wiedzą, jak zdobywać nowych klientów i odnosić sukcesy w sprzedaży bezpośredniej? Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając to zagadnienie stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów. Nawet, jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów - nie będziesz się rozwijać w tym biznesie. Nieważne, czy pracujesz w ubezpieczeniach, MLM, czy robisz jeszcze coś innego związanego ze sprzedażą bezpośrednią. Tak czy inaczej musisz poznać sposoby codziennego zwiększania bazy swoich klientów, kwalifikowania potencjalnych klientów do odpowiednich kategorii, utrzymywania z nimi relacji i pozyskiwania nowych kontkatów dzięki tym, którymi już dysponujesz. Mało tego, te umiejętności muszą wejść Ci w nawyk i stać się Twoją drugą nautrą, jeśli chcesz odnieść sukces w sprzedaży bezpośredniej. Z pewnością już zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważne jest utrzymanie stałego dopływu nowych klientów. Aby maksymalnie ułatwić Ci to zadanie powstał unikalny poradnik: Skuteczne poszukiwanie klientów. Zawiera on 100 stron z wiedzą, która znaczy być albo nie być w zawodzie samodzielnego sprzedawcy. Korzystaj z obserwacji osobistych Potraktuj przypadkowe kontakty jako możliwość wyrażenia szczerego zainteresowania sprawami innej osoby. Odnoś uprzejmości słowne bardziej bezpośrednio do zadania kwalifikowania potencjalnych klientów. Pytania typu: - "Dzień dobry. Jak się masz?"- "Co słychać w pracy?"- "Jak się ma Twoja rodzina?"- "Masz dzisiaj dzienną zmianę czy nocną?"- "Jak idzie w nowej pracy?", to faktycznie poszukiwane informacje typu: - Czy dana osoba nadaje się na potencjalnego klienta?- Czy potencjalny klient jest w stanie zapłacić?- Jakie potrzeby można odkryć?- Kiedy potencjalny klient jest osiągalny?- Czy uległy poprawie warunki materialne potencjalnego klienta? Powyższa lista jest oczywiście fragmentaryczna. Nasunie się tu wiele pytań dodatkowych. Szczególnie w przypadku, kiedy przyjaciel bądź znajomy doświadczył niedawno jakiegoś ważnego wydarzenia, takiego jak np. ślub, narodziny dziecka, awans w pracy, reorganizacja w zakładzie pracy itp. Podstawową rzeczą jest wykształcić w sobie nawyk bycia szczerym, wymieniając zwykłe grzeczności oraz pamiętać i następnie zanotować odpowiedzi na zadawane pytania. Odpowiedzi te mogą pomóc w kwalifikowaniu potencjalnych klientów również na podstawie osobistych obserwacji. - pisze w swoim poradniku Artur Wojciechowski. Niektórzy sprzedawcy mają problem z poproszeniem zadowolonego klienta o rekomendację czy polecenie ich usług znajomym. Jeśli poznasz właściwe sposoby proszenia - nie tylko unikniesz marnowania potencjału Twoich istniejących klientów, ale przyrost liczby nazwisk w Twojej bazie będzie nieporównywalnie szybszy niż dotychczas. A to tylko jeden z "detali" omówionych szczegółowo w tym ebooku. A oto, czego jeszcze (między innymi) dowiesz się z publikacji: Jak stworzyć profil klienta? Jak znaleźć nowych klientów? Jak wykorzystać istniejących klientów do pozyskania nowych? Jak skutecznie prosić o rekomendację i polecenie Cię znajomym? Jak kwalifikować potencjalnych klientów? Jak najlepiej wykorzystać e-mail w poszukiwaniu klientów? Jak stosować czteropunktową metodę kwalifikacji nazwisk? Jak identyfikować i eliminować "chińskie jaja"? Przeczytaj spis treści, by dowiedzieć się więcej.
KUP TERAZ