Cena: 34.90 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Podstawy pisania przekonujÄ…cych tekstów za 34.90 zł w księgarni onepress.pl
Czy potrafisz napisać tekst sprzedażowy taki jak ten? Jeśli odpowiesz TAK, to nie musisz martwić się o pracę czy sukces w prowadzeniu wła...
zobacz więcej informacji
Cena: 34.90 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Podstawy pisania przekonujÄ…cych tekstów za 34.90 zł w księgarni onepress.pl
Wydawca: onepress
Kategoria: Ksiazki/Obce/Obce
ISBN: 9788377012659
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Czy potrafisz napisać tekst sprzedażowy taki jak ten? JeÅ›li odpowiesz TAK, to nie musisz martwić siÄ™ o pracÄ™ czy sukces w prowadzeniu wÅ‚asnego biznesu nawet w czasach najwiÄ™kszego kryzysu. Zawsze bÄ™dziesz poszukiwany przez pracodawców lub zleceniodawców. Przyzwoite pieniÄ…dze, wiÄ™cej czasu dla siebie i rodziny, a nawet możliwość pracy (zarabiania pieniÄ™dzy) z dowolnego miejsca na ziemi, gdzie tylko dostÄ™pne jest poÅ‚Ä…czenie z internetem. SkÄ…d to wiem? To proste. JA TAK Å»YJĘ. Nie chcÄ™ Ci opowiadać caÅ‚ej historii swojego życia, wiÄ™c podam tylko kilka znaczÄ…cych faktów. W 2006 roku zaczÄ…Å‚em poważniej interesować siÄ™ copywritingiem, czyli pisaniem tekstów ofert i reklam, które prowadzÄ… do tego, że klienci skÅ‚adajÄ… zamówienia. CzytaÅ‚em wszystko, co znalazÅ‚em na ten temat i swoimi doÅ›wiadczeniami dzieliÅ‚em siÄ™ na uruchomiomym w tym samym czasie blogu. Na poczÄ…tku byÅ‚em nikim w tej branży Nie miaÅ‚em żadnych znajomoÅ›ci i nikt mnie poważnie nie traktowaÅ‚. WiÄ™c dalej czytaÅ‚em, uczyÅ‚em siÄ™ i ciÄ…gle ćwiczyÅ‚em. Aż wreszcie pojawili siÄ™ pierwsi klienci. Potem nastÄ™pni. Coraz poważniejsze firmy powierzaÅ‚y mi tworzenie materiaÅ‚ów reklamowych. Przez dÅ‚ugi czas pracowaÅ‚em na etacie, a pisanie tekstów sprzedażowych byÅ‚o dla mnie tylko dodatkowym zajÄ™ciem i źródÅ‚em dochodów. Aż w koÅ„cu postawiÅ‚em wszystko na jednÄ… kartÄ™, rzuciÅ‚em pracÄ™ na etacie i teraz pracujÄ™ tylko na swój rachunek. I jestem z tego powodu bardzo zadowolony. Dlaczego tyle piszÄ™ o sobie, zamiast o książce, ktorÄ… chcÄ™ Ci polecić? ZdradzÄ™ Ci pewien sekret Nie jestem geniuszem. PrawdÄ™ mówiÄ…c, jestem zupeÅ‚nie przeciÄ™tny pod każdym wzglÄ™dem. Wszystko, co udaÅ‚o mi siÄ™ osiÄ…gnąć w dziedzinie copywritingu, zawdziÄ™czam nauce i ćwiczeniom. JeÅ›li ja siÄ™ tego nauczyÅ‚em, to znaczy, że: i Ty możesz zacząć pisać lepsze teksty sprzedażowe Od razu wyjaÅ›nijmy sobie jednÄ… rzecz. LEPSZE nie znaczy od razu genialne i powalajÄ…ce czytelników jak huragan sÅ‚abe drzewa, bo do tego potrzeba sporo talentu i doÅ›wiadczenia. Ale możesz nauczyć siÄ™ pisać caÅ‚kiem skuteczne teksty, które w zupeÅ‚noÅ›ci wystarczÄ…, by sprzedawaÅ‚y to, co zdecydujesz siÄ™ zareklamować. Niestety rzeczywistość jest taka, że wiÄ™kszość tekstów, jakie widzÄ™ w internecie, jest na tyle sÅ‚aba, iż wystarczy czasem tylko niewielka zmiana na lepsze, by wybić siÄ™ na tle konkurencji. A jeÅ›li masz dodatkowo talent, to... możesz zdobyć sÅ‚awÄ™, prawdziwÄ… niezależność i spore pieniÄ…dze JeÅ›li chcesz, możesz pracować dla kogoÅ› na etacie albo tylko dla siebie. BÄ™dziesz w ten sposób rozwijać swój biznes albo pracodawcy. W obu przypadkach bÄ™dzie Ci siÄ™ caÅ‚kiem dobrze powodziÅ‚o. Czego potrzebujesz? Tak naprawdÄ™ wystarczÄ… nawet podstawowe umiejÄ™tnoÅ›ci pisania tekstów sprzedażowych, by zacząć zarabiać na ich pisaniu lub lepiej wypromować swój biznes. Zauważ, że mówiÄ™ o tekstach sprzedażowych. To ważne, bo one bardzo różniÄ… siÄ™ od poezji czy też popularnej literatury i tekstów dziennikarskich. Tam czarujesz czytelników biegÅ‚oÅ›ciÄ… swojego warsztatu. A co jest ważne w tekstach sprzedażowych, które majÄ… za zadanie dostarczyć zamówienia i pieniÄ…dze? Tego dowiesz siÄ™ z książki Podstawy pisania przekonujÄ…cych tekstów. To prosta książka. Autor, copywriter (a jakże!), Kuba Sosnowski, pomoże Ci w rozpoczÄ™ciu swojej przygody z copywritingiem. Pokaże Ci wszystko od podstaw i da mnóstwo przykÅ‚adów z życia. Dlaczego kÅ‚adÄ™ taki nacisk na prostotÄ™? Bo dziÄ™ki temu poradnikowi każdy bÄ™dzie w stanie zastosować siÄ™ do wskazówek Kuby. Nie znajdziesz tam zaawansowanych technik perswazji czy magicznych trików na każdÄ… okazjÄ™. Nie. Ta książka to rzeczowe porady, dziÄ™ki którym każdy zacznie pisać lepsze i skuteczniejsze niż do tej pory teksty. Z pewnoÅ›ciÄ… jest wiele lepszych książek, bardziej zaawansowanych. Ale jeÅ›li zaczynasz przygodÄ™ z pisaniem, to tutaj znajdziesz podstawy, których próżno szukać u innych autorów. Musisz zacząć od elementarnych zasad. Czeka CiÄ™ kilka maÅ‚ych kroków. Potem przyjdzie czas na wiÄ™ksze. Co znajdziesz w książce? Oto gÅ‚ówne korzyÅ›ci z przeczytania tej książki wedÅ‚ug autora: zgÅ‚Ä™bisz tajemnice Å›wiata "skutecznego copywritingu"; z Å‚atwoÅ›ciÄ… stworzysz treść: aukcji i strony internetowej, oferty sprzedażowej, firmowego bloga, katalogu prezentujÄ…cego przedsiÄ™biorstwo, ulotki reklamowej oraz politycznej; nauczysz siÄ™ umiejÄ™tnie wykorzystywać sÅ‚owa do przekonywania czytelnika o swoich racjach; szybko odkryjesz, jak bardzo przydajÄ… siÄ™ one w życiu osobistym i zawodowym; zyskasz gwarancjÄ™ wÅ‚asnego rozwoju i satysfakcjÄ™ z wykonywanej pracy, zdobÄ™dziesz wiedzÄ™, którÄ… bÄ™dziesz mógÅ‚ bÅ‚yskawicznie wykorzystać do zarabiania pieniÄ™dzy... dużych pieniÄ™dzy. Kilka osób, które już czytaÅ‚y tÄ™ książkÄ™, tak jÄ… oceniÅ‚y: Zamiast uczyć siÄ™ do kolokwium z marketingu, czytaÅ‚em książkÄ™ Sosnowskiego (...). PasjonujÄ…ca lektura! Mariusz student z branży IT Możesz kochać perswazjÄ™, lub jej nienawidzić - wiedz, że ona towarzyszy Ci na każdym kroku. O tym jest książka Jakuba. Tomasz nauczyciel akademicki Do tej książki wrócÄ™ wiele razy. A to za sprawÄ… dwóch rzeczy: precyzyjnoÅ›ci w tÅ‚umaczeniu, jak pisać poszczególne teksty, oraz jÄ™zyka, który porywa czytelnika (...). Ta książka inspiruje do dziaÅ‚ania! Monika pracownik dziaÅ‚u PR Moja firma wielokrotnie zgÅ‚aszaÅ‚a siÄ™ po pomoc do Pana Jakuba. Dlatego wiedziaÅ‚em, że ta książka, potwierdzi jego bÅ‚yskotliwość oraz szeroki zasób wiedzy i umiejÄ™tnoÅ›ci z zakresu copywritingu. CzytaÅ‚em jÄ… jak dobrÄ… powieść. Tomek pracownik dziaÅ‚u marketingu Przez pryzmat książki Sosnowskiego zaczÄ…Å‚em inaczej patrzeć na ulotki (). TÄ™ książkÄ™ przeczytaÅ‚em jednym tchem. Maciej informatyk Książki takie jak ta sÄ… potrzebne w dzisiejszym Å›wiecie z dwóch powodów: szkolÄ…, jak wpÅ‚ywać na odbiorcÄ™ oraz uczÄ…, jak bronić siÄ™ przed takÄ… perswazjÄ…. Który z nich wybierze czytelnik? Zależy tylko od niego. Justyna trener rozwoju osobistego, pracowanik dziaÅ‚u oÅ›wiaty Pewnie chcesz wiedzieć, co dokÅ‚adnie znajduje siÄ™ w Å›rodku? Oto spis treÅ›ci z wyjaÅ›nieniami Kuby WstÄ™p Na poczÄ…tek opowiem o sobie. Dowiesz siÄ™ tu miÄ™dzy innymi: jak to siÄ™ staÅ‚o, że zostaÅ‚em copywriterem? W jaki sposób system edukacji uczy podstaw skutecznego dialogu i radzenia sobie z zagrożeniami? Dlaczego warto dbać o dokumentacjÄ™ swoich pomysÅ‚ów? RozdziaÅ‚ pierwszy Poznasz tu najważniejsze cechy warsztatu copywritera. Jeżeli wcielisz je w swoje życie, możesz spokojnie myÅ›leć o udanej karierze. PodzielÄ™ siÄ™ również z TobÄ… wiedzÄ… o tym, jak zabrać siÄ™ do pisania. RozdziaÅ‚ drugi Zajmiemy siÄ™ tu wyjaÅ›nieniem pojęć: "dobry tekst" oraz "tekst sprzedajÄ…cy". Dowiesz siÄ™ również, czy oba terminy mogÄ… odnosić siÄ™ do jednej, tej samej treÅ›ci materiaÅ‚u. RozdziaÅ‚ trzeci GwarantujÄ™ Ci, że do tej części książki powrócisz wielokrotnie. Jej tematem jest perswazja. Dowiesz siÄ™, kiedy możemy mówić o manipulacji, jakie cechy ma perswazyjne pisanie, co charakteryzuje jego jÄ™zyk i sÅ‚ownictwo. W drugiej części zajmiemy siÄ™ stworzeniem perswazyjnego opisu produktu/usÅ‚ugi. RozdziaÅ‚ czwarty NastÄ™pnie zajmiemy siÄ™ treÅ›ciami stron dominujÄ…cych w sieci. Rozpoczniemy od ich charakterystyki, później przejdziemy przez budowÄ™ materiaÅ‚ów: wizytówki, strony firmowej, serwisu i wortalu, a zakoÅ„czymy na tekstach pozycjonujÄ…cych firmowy blog. RozdziaÅ‚ piÄ…ty NiniejszÄ… część książki poÅ›wiÄ™ciÅ‚em budowie treÅ›ci firmowego katalogu. Dowiesz siÄ™ z niej miÄ™dzy innymi: jak ciekawie pisać o historii firmy, jej pracownikach, klientach oraz ofercie. RozdziaÅ‚ szósty List reklamowy - ta nazwa mówi sama za siebie. Wspólnie przeanalizujemy każdÄ… część jego treÅ›ci, zwracajÄ…c szczególnÄ… uwagÄ™ na priorytetowÄ… rolÄ™ tekstu - czyli zmuszenie odbiorcy do podjÄ™cia oczekiwanego dziaÅ‚ania. RozdziaÅ‚ siódmy Na koniec zajmiemy siÄ™ ulotkami. Pierwszym rodzajem, który weźmiemy na warsztat, bÄ™dzie ulotka reklamowa - czyli najpopularniejsza i najtaÅ„sza metoda wspóÅ‚czesnej promocji. NastÄ™pnie z myÅ›lÄ… o wszystkich przygotowujÄ…cych siÄ™ do wyborów (tych startujÄ…cych i osobach tworzÄ…cych materiaÅ‚y do kampanii) zajmiemy siÄ™ ulotkÄ… politycznÄ…. Dowiesz siÄ™ na jakie elementy treÅ›ci zwraca uwagÄ™ elektorat i jak pozyskać jego gÅ‚osy. ZakoÅ„czenie i podziÄ™kowania Tu kierujÄ™ kilka sÅ‚ów do osób, dziÄ™ki którym powstaÅ‚a ta książka. Zapewne w tym momencie zastanawiasz siÄ™, czy warto kupić tÄ™ książkÄ™? Gdyby CiÄ™ to nie zainteresowaÅ‚o, to pewnie już dawno nie byÅ‚oby CiÄ™ na tej stronie, wiÄ™c myÅ›l o zamówieniu przeszÅ‚a Ci przez gÅ‚owÄ™. PosÅ‚uchaj. Jak wszystkie książki ZÅ‚otych MyÅ›li, i tÄ™ możesz teraz spokojnie kupić z WiecznÄ… GwarancjÄ… Satysfakcji. Nikt CiÄ™ do zakupu nie zmusza, ale ta Gwarancja NAS (ZÅ‚ote MyÅ›li) zmusza do tego, by Ci zwrócić pieniÄ…dze, jeÅ›li zdecydujesz siÄ™ zwrócić ten poradnik. Możesz go teraz zamówić, przeczytać i dopiero po tym zdecydować, czy chcesz go sobie zatrzymać. Ostatecznie to Ty decydujesz. JeÅ›li myÅ›lisz o zakupie, to pamiÄ™taj o tym, że każda wydawana przez nas książka przez pierwsze 5 dni od premiery jest zawsze taÅ„sza o 5 zÅ‚. Także ta. Dlatego nie ma sensu odkÅ‚adać zakupu na później, bo wtedy bÄ™dzie droższa. Pozdrawiam Darek Puzyrkiewicz Copywriter z http://www.dynanet.pl
KUP TERAZ