Cena: 39.50 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz SiÅ‚a nawyku za 39.50 zł w księgarni madbooks.pl
Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, ch...
zobacz więcej informacji
Cena: 39.50 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz SiÅ‚a nawyku za 39.50 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Poradniki i przewodniki
ISBN: 9788377052709
Waga: 0.4600 kg
Rok wydania: 2020
Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy.
Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele.
•Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie?
•Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu?
•Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces?
•W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza?
•Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep?
Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów.
•Jedna z najlepszych książek roku według The Wall Street Journal i Financial Times
•Od ponad 40 tygodni w czołówce listy bestsellerów New York Times
•Ponad 1 000 000 sprzedanych egzemplarzy
•Tłumaczenie na 31 języków
„Przegrywanie meczów przez naszych piÅ‚karzy, mierne wskaźniki ekonomiczne naszych przedsiÄ™biorstw, niski poziom Å›wiadczeÅ„ naszej sÅ‚użby zdrowia, marne szkolnictwo, niedobra organizacja życia spoÅ‚ecznego i ogólne niezadowolenie obywateli ze swego paÅ„stwa – to też nawyki. Z jednej strony, bo nawykowo źle dziaÅ‚ajÄ… poszczególne struktury, resorty i sektory, a z drugiej strony, bo ludzie nawykowo źle odnoszÄ… siÄ™ do tych struktur, resortów i sektorów. ZamkniÄ™te koÅ‚o, a raczej – jak podpowiada Charles Duhigg – zamkniÄ™ta „pÄ™tla nawykuâ€. W myÅ›l wywodów Duhigga sprawa nie jest jednak beznadziejna. Pisze on: „Nawyki – nawet jeżeli już zakorzeniÄ… siÄ™ w naszych umysÅ‚ach – nie sÄ… przeznaczeniem. Możemy wybierać nawyki, jeżeli wiemy, jak to robić.†CzytajÄ…c tÄ™ książkÄ™, zaczyna siÄ™ podÅ›wiadomie marzyć. Å»e tak, jak legendarny Tony Dungy doprowadziÅ‚ bejsbolowÄ… drużynÄ™ Colts do zwyciÄ™stwa w Super Bowl, jakiemuÅ› kreatywnemu trenerowi uda siÄ™ polskÄ… narodowÄ… jedenastkÄ™ przerobić z nawykowych nieudaczników w nawykowych chempionów. Å»e zaczniemy uczyć siÄ™ wyzwalania z pÄ™tli naszych niedobrych nawyków na opisanych w książce wzorach: sieci kawiarÅ„ Starbucks, aluminiowego potentata Alcoa, czy szpitala w Rhode Island.†– fragment wstÄ™pu dr Ewy WoydyÅ‚Å‚o
„Pierwszorzędna książka – oparta na dogłębnej analizie, napisana w zabawny sposób i zachowująca właściwe proporcje między intelektualną powagą i praktycznymi radami, jak zmienić złe nawyki†- The Economist
„(…) Charles Duhigg aplikuje nam niezbędną dawkę socjologii i psychologii, wyjaśniając uroki i pułapki nawyków w oparciu o wiele dziedzin, od marketingu, poprzez zarządzanie, po ruch praw obywatelskich… Siła nawyku jest fascynującą lekturą, a Duhigg umiejętnie osiąga wszystko, czego oczekujemy od reportera Times’a: ze swadą prowadzi nas od sceny do sceny, od odkrycia do odkrycia, od dyscypliny do dyscypliny, przeobrażając pozornie suche zagadnienie w serię pełnych życia opowieści – to interesujące ujęcie tematu, który powinien być ważny dla każdego†- Newsweek Daily Beast
„Zajmująca książka; dogłębnie bada mechanizm tworzenia i zmiany nawyków†- New York Times Book Review
O autorze:Charles Duhigg jest dziennikarzem Å›ledczym w „The New York Timesâ€, zdobywcÄ… nagród National Academies of Sciences, National Journalism i nagrody imienia George’a Polka. Jeden z finalistów nagrody Pulitzera w 2009 roku.
KUP TERAZ