Cena: 24.50 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Walka o wewnÄ™trzne wpÅ‚ywy w firmie za 24.50 zł w księgarni madbooks.pl
Tym razem Patrick Lencioni mierzy się z tematem kosztownych i przyprawiających o obłęd silosów, czyli barier, które tworzy polityka organizacyjn...
zobacz więcej informacji
Cena: 24.50 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Walka o wewnÄ™trzne wpÅ‚ywy w firmie za 24.50 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Poradniki i przewodniki
ISBN: 9788377460764
Waga: 0.3800 kg
Rok wydania: 2011
Tym razem Patrick Lencioni mierzy się z tematem kosztownych i przyprawiających o obłęd silosów, czyli barier, które tworzy polityka organizacyjna. Silosy wyniszczają przedsiębiorstwa, zabijają wydajność, wystawiają dobrych pracowników za drzwi i narażają na szwank realizację korporacyjnych celów. Walka o wewnętrzne wpływy w firmie, podobnie jak inne książki Lencioniego, to fikcyjna, ale niesamowicie realistyczna opowieść.
Jest to historia Jude’a Cousinsa, pełnego zapału młodego konsultanta do spraw zarządzania, który rozpoczyna własną działalność i poszukuje rozwiązania jednego z najpowszechniejszych i najbardziej frustrujących problemów, z jakim stykają się jego klienci. Drogą prób i błędów opracowuje prostą, a jednocześnie przełomową metodę, która pomoże klientom przekształcić zamęt i wewnętrzne konflikty w przejrzystość i współpracę..
TYDZIEŃ. Właśnie tyle czasu Jude miał na przygotowanie się do kolejnego seminarium, które tym razem miał poprowadzić w szpitalu dziecięcym. Obsesyjnie pragnął dowiedzieć się, czym jest silos, więc czytał wszystko na temat polityki organizacyjnej, co tylko wpadło mu w ręce..
Ale bez względu na to, ile by przeczytał, nie udałoby mu się znaleźć odpowiedzi w żadnej książce. Miał ją poznać w dużo bardziej zdumiewający sposób, niż kiedykolwiek mógłby sobie wyobrazić..
– fragment książkiNajnowsza opowieść Lencioniego jest zarówno praktyczna, jak i wciÄ…gajÄ…ca. Walka o wewnÄ™trzne wpÅ‚ywy w firmie to nieocenione źródÅ‚o wiedzy dla każdego, kto przeżyÅ‚ korporacyjne wojny lub doÅ›wiadczyÅ‚ na wÅ‚asnej skórze absurdalnej polityki instytucjonalnej.O AUTORZEPATRICK LENCIONI jest zaÅ‚ożycielem i prezesem The Table Group – firmy doradczej do spraw zarzÄ…dzania specjalizujÄ…cej siÄ™ w rozwoju zespołów zarzÄ…dzajÄ…cych oraz kulturze organizacyjnej. Lencioni, konsultant i prelegent, pracowaÅ‚ z tysiÄ…cami menedżerów wysokiego szczebla zarówno w przedsiÄ™biorstwach z listy Fortune 500, jak i w mÅ‚odych firmach zajmujÄ…cych siÄ™ zaawansowanymi technologiami, a także z kierownikami wydziałów na uniwersytetach i w organizacjach non profit. NapisaÅ‚ pięć znanych w USA książek, w tym Pięć dysfunkcji pracy zespoÅ‚owej, bestseller „New York Timesaâ€.OPINIEPrzenikliwe i odkrywcze spojrzenie na to, jak w przedsiÄ™biorstwach można zlokalizować wewnÄ™trzne konflikty i im zaradzić. Styl pisania Patricka jest ciepÅ‚y i przystÄ™pny, a prezentowane porady rozsÄ…dne.- Michael A. George, dyrektor do spraw marketingu w Dell Inc.Teoria Lencioniego na temat współdziaÅ‚ania jest prosta i skuteczna. Odnosi siÄ™ do każdej instytucji i dużej, i maÅ‚ej.- Gary C. Kelly, wiceprezes i dyrektor generalny Southwest Airlines Co.Lencioni to mistrz budowania autentycznej i rzeczowej współpracy w ramach firmy. Stosujemy siÄ™ do jego zasad, aby zmobilizować ludzi do tworzenia globalnej marki. Wielkie brawa od caÅ‚ego naszego zespoÅ‚u.- Brian Scudamore, zaÅ‚ożyciel i dyrektor generalny I-800-GOT-JUNK
KUP TERAZ