Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych - Radosław Mącik - 9 ofert

Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych - Podsumowanie ofert

Liczba ofert: 9.
Książkę Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych można najtaniej kupić w sklepie internetowym lideria.pl za jedyne 27.13zł.
Średnia cena książki Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych wynosi 36.494444zł.

Książka ePub Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych - RadosÅ‚aw MÄ…cik

Cena: 27.13
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych za 27.13 zł w księgarni lideria.pl
Książka dr. Radosława Mącika jest udaną próbą pogłębionego studium nad zachowaniem konsumentów przed, w trakcie i po dokonaniu zakupów w in...

zobacz więcej informacji

Książka ePub Technologie informacyjne i komunikacyjne... - MÄ…cik RadosÅ‚aw

Cena: 29.04
Sklep: dobre-ksiazki.com.pl
Kup teraz Technologie informacyjne i komunikacyjne... za 29.04 zł w księgarni dobre-ksiazki.com.pl
Książka dr. Radosława Mącika jest udaną próbą pogłębionego studium nad zachowaniem konsumentów przed, w trakcie i po dokonaniu zakupów w in...

zobacz więcej informacji

Książka ePub Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów - MÄ…cik RadosÅ‚aw

Cena: 34.92
Sklep: dadada.pl
Kup teraz Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów za 34.92 zł w księgarni dadada.pl
Książka dr. Radosława Mącika jest udaną próbą pogłębionego studium nad zachowaniem konsumentów przed, w trakcie i po dokonaniu zakupów w in...

zobacz więcej informacji

Książka ePub Technologie informacyjne i komunikacyjne... - brak

Cena: 35.25
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Technologie informacyjne i komunikacyjne... za 35.25 zł w księgarni madbooks.pl
Książka dr. Radosława Mącika jest udaną próbą pogłębionego studium nad zachowaniem konsumentów przed, w trakcie i po dokonaniu zakupów w in...

zobacz więcej informacji

Książka ePub Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych RadosÅ‚aw MÄ…cik ! - RadosÅ‚aw MÄ…cik

Cena: 38.04
Sklep: gandalf.com.pl
Kup teraz Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych RadosÅ‚aw MÄ…cik ! za 38.04 zł w księgarni gandalf.com.pl
- najszybsza wysyłka! - najszybsza wysyłka!

zobacz więcej informacji

Książka ePub Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów | - MÄ…cik RadosÅ‚aw

Cena: 38.75
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów | za 38.75 zł w księgarni nieprzeczytane.pl

zobacz więcej informacji

Książka ePub Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów | ZAKŁADKA GRATIS DO KAÅ»DEGO... - MÄ…cik RadosÅ‚aw

Cena: 39.90
Sklep: profit24.pl
Kup teraz Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów | ZAKŁADKA GRATIS DO KAÅ»DEGO... za 39.90 zł w księgarni profit24.pl

zobacz więcej informacji

Książka ePub Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów - MÄ…cik RadosÅ‚aw

Cena: 39.95
Sklep: mestro.pl
Kup teraz Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów za 39.95 zł w księgarni mestro.pl

zobacz więcej informacji

Książka ePub Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych prz - MÄ…cik RadosÅ‚aw

Cena: 45.47
Sklep: selkar.pl
Kup teraz Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych prz za 45.47 zł w księgarni selkar.pl
Książka dr. Radosława Mącika jest udaną próbą pogłębionego studium nad zachowaniem konsumentów przed, w trakcie i po dokonaniu zakupów w in...

zobacz więcej informacji