Cena: 28.94 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz Samo Sedno. Copywriting. Jak sprzedawać sÅ‚owem za 28.94 zł w księgarni virtualo.pl
„No to Frugoâ€, „Żubr wystÄ™puje w puszczyâ€, „Zawsze Coca-Cola†czy „Nike. Just do it!†to klasyczne już przykÅ‚ady copywriterski...
zobacz więcej informacji
Cena: 28.94 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz Samo Sedno. Copywriting. Jak sprzedawać sÅ‚owem za 28.94 zł w księgarni virtualo.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: E-booki/E-poradniki
ISBN: 9788377883426
Waga: b/d kg
Rok wydania: 2013
„No to Frugoâ€, „Żubr wystÄ™puje w puszczyâ€, „Zawsze Coca-Cola†czy „Nike. Just do it!†to klasyczne już przykÅ‚ady copywriterskich zÅ‚otych strzałów. ChciaÅ‚byÅ› tworzyć podobnie chwytliwe i bÅ‚yskotliwe hasÅ‚a reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przeÅ‚ożą siÄ™ na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze siÄ™ żaden odbiorca? SiÄ™gnij po tÄ™ książkÄ™!
- Dowiesz się, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu.
- Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet).
- Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem.
- Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym.
- Zostaniesz kreatorem słowa, który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta.
O autorach:
Dorota Jędrzejewska – redaktor kreatywna, entuzjastka content marketingu. Jej specjalizacja to media społecznościowe i blogowanie.
Rafał Niemczyk – dziennikarz, copywriter. Specjalizuje się w copywritingu internetowym. Jest laureatem kilku konkursów literackich. Od 2011 r. prowadzi z Dorotą pracownię copywritingu.
Samo Sedno to seria nowoczesnych, praktycznych i podręcznych poradników, które trafiają w samo sedno. W serii znajdują się tytuły o tematyce m.in. biznesowej, parentingowej, psychologicznej czy dotyczącej zdrowego stylu życia i rozwoju osobistego.
KUP TERAZ