Cena: 13.70 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz Jak zostać szamanem sprzedaży za 13.70 zł w księgarni ebookpoint.pl
Wielu handlowców zachowuje siÄ™ jak zawodnicy pewnej drużyny piÅ‚karskiej. PopisujÄ… siÄ™ dryblingami w Å›rodku pola, żonglujÄ… piÅ‚kÄ…, ...
zobacz więcej informacji
Cena: 13.70 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz Jak zostać szamanem sprzedaży za 13.70 zł w księgarni ebookpoint.pl
Wydawca: ebookpoint
Kategoria: bez kategorii
ISBN: 9788378290124
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Wielu handlowców zachowuje siÄ™ jak zawodnicy pewnej drużyny piÅ‚karskiej. PopisujÄ… siÄ™ dryblingami w Å›rodku pola, żonglujÄ… piÅ‚kÄ…, wykonujÄ… efektowne zwody, ale wszystko to jest psu na budÄ™, bo nie potrafiÄ… zakoÅ„czyć akcji skutecznym strzaÅ‚em. A przecież mecze wygrywa siÄ™ strzelaniem bramek. Strzelone bramki decydujÄ… o miejscu drużyny w tabeli. Strzelone bramki decydujÄ… o wartoÅ›ci zawodnika. Tak jak nikt nie wystawia ocen piÅ‚karzom za wdziÄ™czne gÅ‚ówkowanie i kreatywne zwody, tak i wartość handlowca nie polega na jego elokwencji i zaangażowaniu, tylko na efektach (wyrażonych w pieniÄ…dzach), jakie daje jego praca. W biznesowej tradycji Ameryki skutecznych handlowców, którzy sprowadzajÄ… deszcz pieniÄ™dzy do firmy nazywa siÄ™ Rainmakerami. Termin ten zostaÅ‚ zaczerpniÄ™ty z tradycji indiaÅ„skiej i oznacza Zaklinacza deszczu. Zaklinacz deszczu to szaman, który przy użyciu nadzwyczajnych mocy sprowadza deszcz, tak potrzebny ludziom, zwierzÄ™tom i uprawom. Obfitość zbiorów i zwierzyny sprowadza na caÅ‚e plemiÄ™ dobrobyt. Bez deszczu nie ma zbiorów, nie ma zwierzyny, ludzie sÅ‚abnÄ… i umierajÄ… albo muszÄ… przenosić siÄ™ w odlegÅ‚e miejsca. Ta książka jest dla tych, którzy chcÄ… lub muszÄ… stać siÄ™ zaklinaczami deszczu dla swoich rodzin, firm i organizacji. To kapitalna recepta na to, jak zostać szamanem sprzedaży. Albo sprzedaÅ‚eÅ›, albo nie sprzedaÅ‚eÅ›, jest deszcz albo go nie ma. Nikt nie bÄ™dzie sÅ‚uchaÅ‚ tÅ‚umaczeÅ„, dlaczego nie dobiÅ‚eÅ› targu. Nikogo nie obchodzi, że „gospodarka sÅ‚abnie”, „klient zbankrutowaÅ‚”, „kursy walutowe kulejÄ…” albo „konkurent ma akurat nowy produkt”. MyÅ›liwy wraca do domu albo z ubitÄ… zwierzynÄ…, albo bez niej. Rodzina albo ma co jeść, albo nie ma. I nikogo nie obchodzi, że deszcz zatarÅ‚ Å›lady
KUP TERAZ