Cena: 67.74 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Ontologia sukcesu Zasady kultu wyobraźni za 67.74 zł w księgarni madbooks.pl
Zestaw 2 książek:Zasady kultu wyobraźniDlaczego chodzi nam akurat o „kult wyobraźni� Czyżby dlatego, że „rozum śpi� Otóż niezupełn...
zobacz więcej informacji
Cena: 67.74 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Ontologia sukcesu Zasady kultu wyobraźni za 67.74 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Poradniki i przewodniki
ISBN: 9788379221080
Waga: 0.9500 kg
Rok wydania: 2014
Zestaw 2 książek:Zasady kultu wyobraźniDlaczego chodzi nam akurat o „kult wyobraźniâ€? Czyżby dlatego, że „rozum Å›piâ€? Otóż niezupeÅ‚nie. Ten ostatni na pewno - na swój sposób - czuwa nieustannie nawet gdy o tym nie wiemy. To wyobraźnia dziaÅ‚a jak życie poety: poetÄ… siÄ™ nie jest - nim siÄ™ BYWA.Czy istniejÄ… takie zasady, wedle których możemy mówić, że wyobraźnia stanowi podstawÄ™ naszych przedstawieÅ„ rzeczywistoÅ›ci w sferze biznesu? Na pewno tak; temu ważkiemu problemowi poÅ›wiÄ™cam caÅ‚Ä… pracÄ™. Nie chodzi tutaj oczywiÅ›cie o żadnÄ… teoriÄ™, czy paradygmat. Chodzi głównie o wÅ‚aÅ›ciwÄ… artykulacjÄ™ wyobraźni np. w komunikacie reklamowym. O modyfikacjÄ™ utrwalonych i nieco skostniaÅ‚ych pojęć, np. w dziedzinie jakoÅ›ci życia, estetyki itp. Chodzi także o używanie caÅ‚kowicie nowych pojęć, które powstajÄ… chociażby w sferze NOWYCH MEDIÓW i które mogÄ… dać bogatszy i wyrazistszy obraz tego, co obiecuje producent w sferze nowych produktów, usÅ‚ug, pomysłów, idei i technologii. Takie nowe podejÅ›cie do znanych kwestii może uruchomić nawet NOWE LOGIKI, jak logika emocji, potrzeby, motywacji itp. A może wyobraźnia stanowi remedium na wszystkie nasze życiowe niepewnoÅ›ci? TÄ™ tezÄ™ postaram siÄ™ dowieść w dalszych rozważaniach.Wszystkie te i inne przesÅ‚anki wspomagajÄ… i w ogóle umożliwiajÄ… dekonstrukcje, czy też dezorganizacjÄ™ zastanych hierarchii wartoÅ›ci, potrzeb, marzeÅ„, pragnieÅ„ itp. WymagajÄ… te zjawiska NOWEGO OPISU i to być może w innych kategoriach pojÄ™ciowych. Wymaga taka nowatorska DEKOMPOZYCJA uksztaÅ‚towania siÄ™ nowego rozumienia zawiÅ‚oÅ›ci naszego Å›wiata. Nowej jego interpretacji, co trÄ…ci już nie tylko biznesem, ale wrÄ™cz swoistÄ… filozofiÄ… nowego biznesu. Na koniec tych propozycji pozostaje kwestia ich OCENY. Wszystkie te procesy, procedury, opcje i koncepcje opieraja siÄ™ na fundamentalnych dla wszelkiego komunikowania zbiorze takich pojęć, jak: DYSKURS, NARRACJA i KONTEKST.Ontologia sukcesuUcieczka z mitu nicoÅ›ci. Znany gnostyk, Bazylides, miaÅ‚ napisać niegdyÅ›, że byÅ‚ taki czas, kiedy nie byÅ‚o NICZEGO. Co wiÄ™cej, kiedy nie byÅ‚o nawet tego niczego, co by w jakiÅ› sposób byÅ‚o pomiÄ™dzy istniejÄ…cymi rzeczami. JeÅ›li takowe rzeczy oczywiÅ›cie byÅ‚y; to to COÅš mogÅ‚o być, jak siÄ™ zdaje, tym co dziÅ› nazywamy KOMUNIKOWANIEM. Autor podkreÅ›laÅ‚, że nawet jak owo coÅ› BYÅO, to nie musiaÅ‚o być naprawdÄ™, ale byÅ‚o dlatego, aby nie można powiedzieć wprost. NIE BYÅO NICZEGO…
KUP TERAZ