Strategie produktowe. Różnicować, czy upodabniać - podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna. Wyd. II - Przemysław Kusztelak - 2 ofert

Strategie produktowe. Różnicować, czy upodabniać - podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna. Wyd. II - Podsumowanie ofert

Liczba ofert: 2.
Książkę Strategie produktowe. Różnicować, czy upodabniać - podejÅ›cie teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna. Wyd. II można najtaniej kupić w sklepie internetowym ebookpoint.pl za jedyne 60.35zł.
Średnia cena książki Strategie produktowe. Różnicować, czy upodabniać - podejÅ›cie teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna. Wyd. II wynosi 65.675000zł.

Książka ePub Strategie produktowe. Różnicować, czy upodabniać - podejÅ›cie teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna. Wyd. II - PrzemysÅ‚aw Kusztelak

Cena: 60.35
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz Strategie produktowe. Różnicować, czy upodabniać - podejÅ›cie teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna. Wyd. II za 60.35 zł w księgarni ebookpoint.pl
Niniejsza książka jest pierwszÄ… w polskiej literaturze tak pogÅ‚Ä™bionÄ… analizÄ… czynników determinujÄ…cych zróżnicowanie przestrzenne produktÃ...

zobacz więcej informacji

Książka ePub Strategie produktowe. Różnicować, czy upodabniać – podejÅ›cie teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna. Wyd. II - PrzemysÅ‚aw Kusztelak

Cena: 71.00
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz Strategie produktowe. Różnicować, czy upodabniać – podejÅ›cie teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna. Wyd. II za 71.00 zł w księgarni virtualo.pl
Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne prod...

zobacz więcej informacji