Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych - Agnieszka Dejnaka - 2 ofert

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych - Podsumowanie ofert

Liczba ofert: 2.
Książkę Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekÅ›cie mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych można najtaniej kupić w sklepie internetowym ebookpoint.pl za jedyne 50.05zł.
Średnia cena książki Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekÅ›cie mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych wynosi 55.525000zł.

Książka ePub Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekÅ›cie mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych - Agnieszka Dejnaka

Cena: 50.05
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekÅ›cie mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych za 50.05 zł w księgarni ebookpoint.pl
"Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościo­w...

zobacz więcej informacji

Książka ePub Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekÅ›cie mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych - Agnieszka Dejnaka

Cena: 61.00
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekÅ›cie mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych za 61.00 zł w księgarni virtualo.pl
„Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościo­...

zobacz więcej informacji