Cena: 50.05 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekÅ›cie mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych za 50.05 zł w księgarni ebookpoint.pl
"Oddawana do rÄ…k Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekÅ›cie mediów spoÅ‚ecznoÅ›cioÂw...
zobacz więcej informacji
Cena: 50.05 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekÅ›cie mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych za 50.05 zł w księgarni ebookpoint.pl
Wydawca: ebookpoint
Kategoria: bez kategorii
ISBN: 9788379416400
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
"Oddawana do rÄ…k Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekÅ›cie mediów spoÅ‚ecznoÅ›cioÂwych ma szczególnÄ… wartość w zwiÄ…zku z dokonujÄ…cymi siÄ™ przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwÅ‚aszcza rozwojem Internetu i technologii inforÂmacyjnych.KluczowÄ… rolÄ™ w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje siÄ™ głównym czynnikiem decydujÄ…cym o sukcesie rynÂkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzÄ… z bezpoÅ›rednich badaÅ„ autorki i można je uznać za pionierskie. DotyczyÅ‚y one e-konsumentów w ujÄ™ciu ogólnym oraz z podziaÅ‚em na e-konsuÂmentów z tzw. pokolenia X i Y.Rozważania zawarte w książce sÄ… udanÄ… próbÄ… poÅ‚Ä…czenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. WyznaczajÄ… także dalsze kierunki badaÅ„. PoleÂcam lekturÄ™ książki Å›rodowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym."Prof. zw. dr hab. Aniela StyÅ›
KUP TERAZ