Cena: 36.99 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich za 36.99 zł w księgarni madbooks.pl
Książka Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich wpisuje się w aktualny i ważny nurt rozważań na temat roli informacji i wiedzy w...
zobacz więcej informacji
Cena: 36.99 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich za 36.99 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Książki naukowe i popularnonaukowe/Marketing
ISBN: 9788379694600
Waga: 0.3300 kg
Rok wydania: 2014
Książka Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich wpisuje siÄ™ w aktualny i ważny nurt rozważaÅ„ na temat roli informacji i wiedzy w zarzÄ…dzaniu współczesnÄ… organizacjÄ…. RosnÄ…ce znaczenie informacji i wiedzy w biznesie jest pochodnÄ… gÅ‚Ä™bokich i coraz szybciej dokonujÄ…cych siÄ™ zmian w jego otoczeniu, co skutkuje wzrostem niepewnoÅ›ci i ryzyka w dziaÅ‚alnoÅ›ci przedsiÄ™biorstwa. Tworzy siÄ™ nowe Å›rodowisko biznesu, w którym informacja oraz umiejÄ™tność przeksztaÅ‚cenia jej w unikatowÄ… wiedzÄ™ stajÄ… siÄ™ kluczowymi elementami podnoszenia poziomu konkurencyjnoÅ›ci organizacji i budowania jej relatywnie trwaÅ‚ej przewagi konkurencyjnej.Autorzy książki – pracownicy naukowi WydziaÅ‚u ZarzÄ…dzania Uniwersytetu Åódzkiego – koncentrujÄ… siÄ™ na przedstawieniu roli informacji, pozyskiwanych głównie w drodze badaÅ„ marketingowych, w podejmowaniu decyzji menedżerskich. OpierajÄ…c siÄ™ na wszechstronnych studiach literaturowych, podejmujÄ… próbÄ™ wyjaÅ›nienia istoty informacji i jej znaczenia w zarzÄ…dzaniu modelem biznesowym przedsiÄ™biorstwa, ze szczególnym uwzglÄ™dnieniem relacji: potrzeby informacyjne – decyzje marketingowe. W zasadniczej części pracy prezentujÄ… wyniki szeroko zakrojonych badaÅ„ empirycznych wÅ›ród przedsiÄ™biorstw. Poza diagnozÄ… stanu i uwarunkowaÅ„ badaÅ„ marketingowych podejmowanych przez polskie przedsiÄ™biorstwa, w książce dokonano oceny użytecznoÅ›ci tychże badaÅ„ w procesach decyzyjnych. Prezentowana praca jest jednÄ… z nielicznych publikacji poÅ›wiÄ™conych ocenie wykorzystania wyników badaÅ„ marketingowych w rozwiÄ…zywaniu konkretnych problemów rynkowych. Za nowatorskie można uznać badania dotyczÄ…ce informacyjnych podstaw negocjacji biznesowych.Książka ma liczne walory metodyczne, poznawcze i praktyczne. Jest adresowana do szerokiego grona odbiorców. TreÅ›ci pracy mogÄ… być inspirujÄ…ce dla pracowników naukowych zajmujÄ…cych siÄ™ problematykÄ… zarzÄ…dzania informacjami, a przede wszystkim marketingu. Poruszono w niej także wiele wÄ…tków użytecznych dla praktyki gospodarczej. Ponadto może być wykorzystywana w dydaktyce na różnych poziomach studiów z zakresu ekonomii i zarzÄ…dzania.
KUP TERAZ