Cena: 39.48 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Marketing we współczesnej gospodarce. Wybrane zagadnienia | za 39.48 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach...
zobacz więcej informacji
Cena: 39.48 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Marketing we współczesnej gospodarce. Wybrane zagadnienia | za 39.48 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Wydawca: DIFIN Spółka Akcyjna
Kategoria: Nauka, biznes/Marketing
ISBN: 9788380856899
Waga: 0.3300 kg
Rok wydania: b/d
Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcÄ… przetrwać i rozwijać siÄ™ w warunkach ogromnej konkurencji w wiÄ™kszoÅ›ci branż, coraz szybszym postÄ™pem technologicznym, wiÄ™kszym nasyceniem informacji docierajÄ…cych każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjaÅ‚u zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania dziaÅ‚aÅ„ i zasad marketingowych do motywowania pracowników, skutecznego budowania dÅ‚ugofalowych relacji z klientami oraz organizowania dziaÅ‚aÅ„ odpowiedzialnych spoÅ‚ecznie.PodstawowÄ… grupÄ… odbiorców sÄ… pracownicy Å›redniego i wyższego szczebla działów marketingu jak i działów promocji. Może być pomocÄ… dydaktycznÄ… dla studentów w takich przedmiotach, jak: podstawy marketingu, komunikacja w biznesie, nowoczesne koncepcje marketingu.Spis treÅ›ci:Wprowadzenie   RozdziaÅ‚ 1. Marketing potrzeb i wartoÅ›ci, czyli rzeczy, bez których trudno siÄ™ obejśćMuzahim Al-Noorachi   1.1. Czym jest potrzeba i pragnienie ludzkie1.2. Piramida potrzeb A. Maslowa1.3. Analiza potrzeb przez segmentacjÄ™ rynku1.4. Segmentacja rynku i dopasowanie oferty do potrzeb1.4.1. Kryteria demograficzne1.4.2. Kryteria geograficzne1.4.3. Kryteria klas spoÅ‚ecznych i dochodów ludnoÅ›ci1.4.4. Kryteria behawioralne1.5. Co nabywcy kupujÄ… - produkty czy oferty wartoÅ›ciBibliografia   RozdziaÅ‚ 2. Marketing percepcji, czyli jak rozwijać interes na ludzkich doznaniachMichaÅ‚ Turniak      2.1. Proces percepcji i narzÄ…dy zmysłów2.2. Postrzeganie oferty rynkowej2.3. Wybrane koncepcje dyferencjacji doÅ›wiadczeÅ„2.4. Marketing percepcji kosiarek do trawy2.5. Marketing percepcji napoju Coca-ColaBibliografiaRozdziaÅ‚ 3. Multisensoryczne wsparcie sprzedaży, czyli skuteczność zastosowaÅ„ innowacyjnych technologii w jednostkach handlowychKatarzyna KolasiÅ„ska-Morawska   3.1. Ludzkie zmysÅ‚y - holistyczna koncepcja postrzegania Å›wiata3.2. Merchandising - Sensual Marketing - czyli od produktu do zarzÄ…dzania zmysÅ‚ami3.3. Technologizacja Å›wiata a atmosfera punktu sprzedaży3.4. Hyper Shop - Sensual and agile Commerce - plastyczna przestrzeÅ„ sprzedażyBibliografia   RozdziaÅ‚ 4. Marketing zintegrowany, czyli jak zarzÄ…dzać dziaÅ‚aniami rynkowymi w organizacjiDanuta Janczewska   4.1. Istota marketingu zintegrowanego4.2. Poziomy marketingu zintegrowanego w przedsiÄ™biorstwie4.3. Cele koordynacji dziaÅ‚aÅ„ marketingu zintegrowanego4.4. Reklama i komunikacja jako elementy skÅ‚adowe marketingu zintegrowanego4.5. Planowanie ZKM (zintegrowanej komunikacji marketingowej) w przedsiÄ™biorstwie4.6. Personalizacja w marketingu zintegrowanym4.7. Pomiar marketingu zintegrowanegoBibliografia   RozdziaÅ‚ 5. Marketing lojalnoÅ›ciowy - czyli jak osiÄ…gnąć cele z zadowolonymi klientami i pracownikamiMuzahim Al-Noorachi, BartÅ‚omiej StopczyÅ„ski   5.1. Zadowolenie klienta a pozycja organizacji na rynku5.2. Programy lojalnoÅ›ciowe w osiÄ…ganiu satysfakcji klienta5.3. Marketing współtworzenia wartoÅ›ci - nowy poziom zaangażowania klienta5.4. Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe jako efektywna forma budowania relacji z klientem5.5. Rola marketingu wewnÄ™trznego w funkcjonowaniu organizacjiBibliografiaRozdziaÅ‚ 6. Marketing organizacji publicznych - studium przypadku szkolnictwa wyższego w PolsceÅukasz SuÅ‚kowski, Robert Seliga, Andrzej Wożniak   6.1. Tożsamość zarzÄ…dzania publicznego i marketingu6.2. Marketing jako narzÄ™dzie zarzÄ…dzania strategicznego uczelniÄ…Bibliografia   RozdziaÅ‚ 7. Marketing odpowiedzialny spoÅ‚ecznie - czyli jak być odpowiedzialnym wobec prawa, etyki i spoÅ‚eczeÅ„stwaMonika Sobczyk, MaÅ‚gorzata Krajewska-Nieckarz   7.1. SpoÅ‚eczna odpowiedzialność przedsiÄ™biorstwa wyznacznikiem współczesnego marketingu7.2. Istota i charakterystyka marketingu odpowiedzialnego spoÅ‚ecznie7.3. Prawo, etyka i spoÅ‚eczeÅ„stwo jako determinanty marketingu odpowiedzialnego spoÅ‚ecznie7.3.1. Przepisy prawa7.3.2. Etyka biznesu7.3.3. Oczekiwania spoÅ‚eczneBibliografia   RozdziaÅ‚ 8. Sztuka prowadzenia negocjacji z klientami - czyli jak zdobyć zaufanie klientaMichaÅ‚ Chmielecki   8.1. Strategie negocjacji: dystrybucyjne oraz integracyjne8.2. Typy negocjacji8.3. Relacje z klientami8.3.1. Co nas wÅ‚aÅ›ciwie Å‚Ä…czy?8.3.2. Dynamika relacji z klientem8.3.3. Jak negocjujÄ…c z klientem, budować relacje?Bibliografia      Podsumowanie
KUP TERAZ