Cena: 32.92 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Przedstawiciele pokolenia Z jako uczestnicy ruchu turystycznego | za 32.92 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Tematpodjęty w monografii ma charakter pionierski. To pierwsza obszerna pozycjanaukowa z zakresu pokolenia Z na rynku turystycznym. Książka przezna...
zobacz więcej informacji
Cena: 32.92 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Przedstawiciele pokolenia Z jako uczestnicy ruchu turystycznego | za 32.92 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Wydawca: DIFIN Spółka Akcyjna
Kategoria: Książki naukowe/Hobby
ISBN: 9788380857971
Waga: 0.2200 kg
Rok wydania: b/d
Tematpodjęty w monografii ma charakter pionierski. To pierwsza obszerna pozycjanaukowa z zakresu pokolenia Z na rynku turystycznym. Książka przeznaczona jestdla studentów kierunków turystycznych, pracowników naukowo-dydaktycznychzajmujących się problematyką zachowań turystycznych, marketingiem, ale równieżrekreacją, socjologią. Spis treści:                    Wstęp  Rozdział I. Różnorodność pokoleniowaspołeczeństwa XXI wieku 1.1.Pokolenia w literaturze naukowej1.2.Najstarsze żyjące obecnie generacje - Tradycjonaliści i Baby Boomers1.3.Specyfika pokolenia X1.4.Profil generacji Y-ów Rozdział II. Cechy pokoleniowewspółczesnej młodzieży 2.1.Wartości i potrzeby pokolenia Z2.2.Motywacje i oczekiwania przedstawicieli Zetów2.3.Sposób uczenia się i komunikacji e-generacji Rozdział III. Zachowania turystyczne iich determinanty 3.1.Pojęcie i zakres zachowań turystycznych3.2.Internet źródłem nowych okoliczności zaspokajania potrzeb turystycznych3.3. Etapyprocesu decyzyjnego na rynku turystycznym3.4. Klasyfikacjedeterminant zachowań turystycznych - zarys problemu3.5.Determinanty endogeniczne zachowań turystycznych3.6.Determinanty egzogeniczne kształtujące postępowanie konsumentów na rynkuturystycznym Rozdział IV. Metodyka badańpostępowania reprezentantów pokolenia Z na rynku turystycznym 4.1.Założenia badawcze odnośnie do potrzeb, motywacji i zachowań turystycznychczłonków generacji Z4.2.Źródła pozyskiwania informacji o postępowania przedstawicieli pokolenia Z narynku turystycznym4.3.Charakterystyka grupy badawczej reprezentantów e-generacji Rozdział V. Potrzeby i motywacjereprezentantów generacji Z na rynku turystycznym 5.1.Pierwotne potrzeby wyjazdów turystycznych5.2.Motywacje podróży turystycznych i ich konsekwencje w postaci potrzeb wtórnych5.3.Determinanty wyboru miejsc docelowych w kraju i za granicą Rozdział VI. Zachowania turystyczneprzedstawicieli pokolenia Z w 2018 r. na tle badań z lat 2006, 2009 i 2015 6.1.Częstotliwość podróżowania6.2.Organizacja turystycznych wyjazdów krajowych i zagranicznych6.3.Preferowane miejsca noclegu i wyżywienia6.4.Wydatki na podróże i sposoby ich finansowania Rozdział VII. Wykorzystanie Internetuw zaspokajaniu potrzeb turystycznych członków pokolenia Z 7.1.Zasoby Internetu jako inspiracja do podejmowania aktywności turystycznej7.2.Tradycyjne i nowoczesne źródła komunikacji w fazie planowania podróżyturystycznej7.3.Internetowe narzędzia pozyskiwania wiedzy na temat miejsca docelowego podróży PodsumowanieBibliografiaSpis tabelSpisrysunków
KUP TERAZ