Cena: 28.50 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Moje przygody z marketingiem za 28.50 zł w księgarni madbooks.pl
Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił ob...
zobacz więcej informacji
Cena: 28.50 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Moje przygody z marketingiem za 28.50 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Beletrystyka/Biograficzna
ISBN: 9788380870642
Waga: 0.4700 kg
Rok wydania: 2017
Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Jest autorem wielu książek, które stanowią podwaliny marketingu, i twórcą modeli marketingowych wykorzystywanych przez marketerów i biznesmenów na całym świecie. To on wprowadził do dziedziny takie koncepcje jak marketing społeczny czy demarketing.
Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej i nadal wykłada w Kellogg School of Management. Napisany przez Kotlera podręcznik marketingu został po raz pierwszy wydany w roku 1961, a niedawno ukazało się jego 14. wydanie. Wciąż jest pozycją obowiązkową dla studentów marketingu.
Moje przygody z marketingiem to pierwsza publikacja, w której Kotler opowiada o swoim życiu i tÅ‚umaczy, jakie zdarzenia inspirowaÅ‚y go do pracy nad kolejnymi książkami. Pisze na temat różnych zastosowaÅ„ marketingu: w muzeach, w Å›wiecie polityki, w organizacjach non profit, w miastach, szpitalach oraz w kontekÅ›cie spoÅ‚ecznej odpowiedzialnoÅ›ci firmy.Â
DziÄ™ki lekturze tej książki nie tylko poznasz kilka faktów z życia prawdziwego entuzjasty tej dziedziny, ale również dowiesz siÄ™ co nieco na temat fundamentalnych zasad marketingu i zrozumiesz, jak możesz udoskonalić swojÄ… firmÄ™.Â
***
Po raz pierwszy piszę coś, co ma charakter autobiograficzny. Jeśli choć trochę mnie kojarzysz, pewnie słyszałeś o 4P. Za tym skrótem kryje się miks marketingowy, czyli produkt (product), cena (price), dystrybucja (place) i promocja (promotion). Na miks marketingowy, stworzony w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku, składały się najważniejsze elementy procesu marketingowego. Moja książka Marketing, w której zajmuję się koncepcją 4P, stała się najpopularniejszym podręcznikiem na studiach z tej dziedziny na całym świecie. Obecnie na rynku znajduje się jej czternaste wydanie. Opublikowałem również 55 innych książek traktujących o marketingu, ale poruszających także inne tematy. Moje badania zaowocowały różnymi nagrodami, jak również 14 tytułami doktora honoris causa.
Drogi Czytelniku, chciałbym podzielić się z tobą podróżą mojego życia.
Philip Kotler
KUP TERAZ