Cena: 29.67 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia za 29.67 zł w księgarni lideria.pl
W tej szóstej i najbardziej oczekiwanej opowieÅ›ci autor bestsellerów z listy „New York Timesaâ€, Patrick Lencioni, podejmuje najbardziej uniwers...
zobacz więcej informacji
Cena: 29.67 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia za 29.67 zł w księgarni lideria.pl
Wydawca: MT Biznes Wydawnictwo
Kategoria: Ebooki i Audiobooki / Ekonomia, biznes
ISBN: 9788380872271
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
W tej szóstej i najbardziej oczekiwanej opowieÅ›ci autor bestsellerów z listy „New York Timesaâ€, Patrick Lencioni, podejmuje najbardziej uniwersalny temat: brak poczucia szczęścia w pracy i prezentuje rewolucyjny, a jednak niezwykle prosty model dziaÅ‚ania, który pozwala na uzyskanie satysfakcji z każdej pracy. Lencioni przedstawia niezwykle interesujÄ…cÄ… opowieść o Brianie Baileyu, przedwczeÅ›nie emerytowanym menedżerze, który poszukuje sensu w swojej karierze i życiu. Poprzez seriÄ™ zaskakujÄ…cych wydarzeÅ„ z gabinetu uznanej firmy trafia na stok narciarski Lake Tahoe, a stamtÄ…d pod okienko obsÅ‚ugi zmotoryzowanych we wÅ‚oskiej restauracji. DziÄ™ki tym doÅ›wiadczeniom Brian odkrywa trzy uniwersalne przyczyny nieszczęścia i frustracji w pracy i narzÄ™dzia pozwalajÄ…ce je pokonać. PróbujÄ…c przekonać bankiera inwestycyjnego o znaczeniu satysfakcji w pracy i motywujÄ…c kierowcÄ™ w pizzerii do lepszego traktowania klientów, Brian musi stawić czoÅ‚a różnym aspektom wÅ‚asnej osobowoÅ›ci oraz osobowoÅ›ci innych ludzi, które sprawiajÄ…, że brak poczucia szczęścia w pracy jest zjawiskiem tak powszechnym w wielu organizacjach. Bez wzglÄ™du na to, czy jesteÅ› kierownikiem, który chce zapewnić firmie kulturowÄ… przewagÄ™ konkurencyjnÄ…, menedżerem próbujÄ…cym zaangażować i zmotywować swoich pracowników, czy też pracownikiem poszukujÄ…cym speÅ‚nienia w pracy, niniejsza książka zapewni natychmiastowÄ… ulgÄ™ – i nadziejÄ™. O AUTORZE: PATRICK M. LENCIONI jest zaÅ‚ożycielem The Table Group, firmy konsultingowej specjalizujÄ…cej siÄ™ w rozwoju zespołów kierowniczych i promowaniu zdrowia organizacyjnego. Jako konsultant i uznany mówca współpracowaÅ‚ z tysiÄ…cami kierowników wyższego szczebla, zarówno w przedsiÄ™biorstwach z listy Fortune 500 i rozpoczynajÄ…cych dziaÅ‚alność firmach wysokich technologii, jak i uniwersytetach i firmach typu non-profit. Lencioni jest autorem szeÅ›ciu książek, w tym także bestsellera z listy “New York Timesa†– Pięć dysfunkcji pracy zespoÅ‚owej (wyd. polskie MT Biznes, 2011). OPINIE Książka, którÄ… czyta siÄ™ z wypiekami na twarzy i która ujawnia tajemnicÄ™ satysfakcji z pracy. Nieważne, czy zarzÄ…dzasz szeÅ›cioma, czy sześćdziesiÄ™cioma ludźmi – ta książka to lektura obowiÄ…zkowa. Trevor Fetter, prezes i dyrektor naczelny w Tenet Healthcare Corporation W morzu podobnych do siebie książek na temat angażowania i inspirowania pracowników Lencioni rzuca nam prawdziwe koÅ‚o ratunkowe. Jego książka jest wspaniaÅ‚ym dzieÅ‚em, które polecam liderom i wszystkim, którzy próbujÄ… wprowadzić do swojej pracy poczucie osobistej satysfakcji. Kevin D. Wilde, wiceprezes, dyrektor dziaÅ‚u szkoleÅ„ w General Mills, Inc. Lencioni uczy wszystkich przywódców tego Å›wiata techniki, która zapewnia niezwykÅ‚Ä… lojalność i wyniki. Ta prosta książka może zmienić naprawdÄ™ wszystko. Robert W. Savage, dyrektor wykonawczy w Taco Bell Corporation Uwielbiam tÄ™ mÄ…drÄ… i wnikliwÄ… książkÄ™! Przypomina ona kierownikowi, każdemu kierownikowi na każdym poziomie, dlaczego w ogóle zostali kierownikami. Greg Cross, wiceprezes Hilton Hotels Corporation Nie daj siÄ™ zwieść prostocie przekazywanego tu komunikatu. Lencioni przedstawia praktyczne rozwiÄ…zania, które pozwolÄ… uzyskać lepsze wyniki finansowe poprzez skoncentrowanie uwagi na ludziach. ZnalazÅ‚em tu wiele nowych pomysłów na samodoskonalenie, które chciaÅ‚bym jak najszybciej wypróbować! Jeff Lamb, wiceprezes ds. rozwoju pracowników i przywództwa w Southwest Airlines
KUP TERAZ