Cena: 43.99 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Odkryj siÄ™ nowatorski model sprzedaży który pozwoli ci zdobyć zaufanie i lojalność klientów za 43.99 zł w księgarni madbooks.pl
Postaw na proste i nieformalne podejście do klientów, dzięki czemu odkryjesz u nich zaskakujące pokłady lojalności i zaufania. W cza...
zobacz więcej informacji
Cena: 43.99 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Odkryj siÄ™ nowatorski model sprzedaży który pozwoli ci zdobyć zaufanie i lojalność klientów za 43.99 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Książki naukowe i popularnonaukowe/Ekonomia
ISBN: 9788380878754
Waga: 0.3600 kg
Rok wydania: 2020
Postaw na proste i nieformalne podejście do klientów, dzięki czemu odkryjesz u nich zaskakujące pokłady lojalności i zaufania.
W czasach, kiedy uczy się sprzedawców manipulacji i wymyślnych technik sprzedaży, Patrick Lencioni – ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy „New York Timesa†– udowadnia, że nic tak nie wpływa pozytywnie na twój biznes, jak zaufanie klientów i granie z nimi w otwarte karty.
Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo czy zwiększanie zaangażowania pracowników Lencioni skupił się tym razem na swoim własnym rzemiośle: konsultingu i usługach.
Odkryj się to niezwykła historia konsultanta, który rozpaczliwie próbuje zintegrować dwie firmy o zupełnie odmiennym podejściu do klienta. Jedna z firm polega na całkowitej transparentności postępowania wobec klienta, druga skupia się na udowodnieniu swoich kompetencji, wiedzy i biegłości eksperckiej. W trakcie zarządzania procesem fuzji konsultant zmuszony jest pobrać nauki, które zmienią jego życie, choć zaakceptowanie ich nie przyjdzie mu łatwo.
Lencioni opisuje trzy lęki, które powodują, że usługodawcy – konsultanci, akwizytorzy, doradcy finansowi i wielu innych profesjonalistów zajmujących się długoterminową obsługą klienta – sami nieświadomie torpedują swoje wysiłki, aby zbudować zaufanie i lojalność klienta. Proponuje też praktyczne podejście, które pomoże nam owe lęki przezwyciężyć.
***
Pozostaw ego za drzwiami, usiądź wygodnie i przeczytaj Odkryj się. Książkę czyta się tak przyjemnie, że możesz skończyć ją za jednym posiedzeniem, ale jej przesłanie zapamiętasz na wieki.
Ken Blanchard, współautor Nowego Jednominutowego Menedżera
Na własnej skórze doświadczyłem, jak działa metoda odkrytych usług i mogę z pełną odpowiedzialnością stwierdzić, że ta książka zmieni sposób, w jaki patrzycie na obsługę klienta. Moim marzeniem jest, aby każdy z moich kontrahentów przeczytał tę pozycję i zastosował się do jej rad.
J. Miles Reiter, prezes i dyrektor zarządzający Driscoll’s
Lencioni napisał absolutnie niezbędny podręcznik o tym, jak budować związki w biznesie (i życiu prywatnym) które są szczere, owocne i trwałe. Odkryj się to książka, która musisz przeczytać.
Andy Lorenzen, starszy menedżer, pion zarządzania talentami w organizacji, Chick-fil-A, Inc.
Korzystając z prostego, ale niezwykle skutecznego modelu, stosowanego od kilkunastu lat przez jego firmę, Lencioni napisał książkę, która może okazać się najbardziej wciągającą i humorystyczną pozycją w jego dotychczasowym dorobku. Nie mogłem się od tej książki oderwać.
Mike Faith, prezes i dyrektor zarzÄ…dzajÄ…cy Headsets.com, Inc.
***
Patrick Lencioni jest wedÅ‚ug „New York Timesa†świetnie sprzedajÄ…cym siÄ™ autorem książek biznesowych. NapisaÅ‚ ich osiem, w tym m.in. Pięć dysfunkcji pracy zespoÅ‚owej oraz Trzy kluczowe cechy idealnego czÅ‚onka zespoÅ‚u. Jako zaÅ‚ożyciel i prezes firmy The Table Group doradza kadrze kierowniczej wielu organizacji, poczÄ…wszy od wiodÄ…cych firm z listy 500 magazynu „Fortuneâ€, przez firmy dopiero rozpoczynajÄ…ce dziaÅ‚alność, aż po organizacje non profit. Poza pisaniem książek Lencioni publikuje również w „Harvard Business Reviewâ€, „The Wall Street Journalâ€, „Fortuneâ€, „Business Week†oraz „USA Todayâ€.
KUP TERAZ