Cena: 38.95 zł
Sklep: mestro.pl
Kup teraz Nowe technologie na rynku srebrnych konsumentów Stan, uwarunkowania, perspektywy za 38.95 zł w księgarni mestro.pl
Tempo i zasięg dokonujących się przeobrażeń, w którym działają współczesne przedsiębiorstwa ma wymiar dotąd niespotykany, a nawet zaskakuj...
zobacz więcej informacji
Cena: 38.95 zł
Sklep: mestro.pl
Kup teraz Nowe technologie na rynku srebrnych konsumentów Stan, uwarunkowania, perspektywy za 38.95 zł w księgarni mestro.pl
Wydawca: CeDeWu
Kategoria: Książki/Nauka, biznes
ISBN: 9788381022712
Waga: 0.2600 kg
Rok wydania: b/d
Tempo i zasięg dokonujących się przeobrażeń, w którym działają współczesne przedsiębiorstwa ma wymiar dotąd niespotykany, a nawet zaskakujący. Ich akceleratorem bez wątpienia są nowe technologie (ICT), których powszechność istotnie wpływa na zachowania wszystkich podmiotów na rynku. Na tę dynamicznie zmieniającą się sytuację nakłada się zjawisko, które do tej pory nie absorbowało uwagi w takim stopniu jak dzisiaj - starzenie się społeczeństw. O ile jednak ten proces jest naturalną cechą rozwoju człowieka, to jak pisze G. Minois, to, co było dotychczas sprawą wyłącznie prywatną i rodzinną, stało się zjawiskiem nawielką skalę. W konsekwencji zderzenia się tych dwóch zjawisk należy się spodziewać, że działania marketingowe, z jednej strony - będą w coraz większym stopniu zinformatyzowane, a z drugiej - coraz częściej będą kierowane do segmentu srebrnych konsumentów. Ważnym celem, jakiemu służy ta książka, staje się zatem poznanie postaw i preferencji srebrnych konsumentów wobec nowych technologii. Jest ona efektem doświadczeń naukowo-badawczych Autorki i jej wieloletnich obserwacji zachowań seniorów w obszarze ICT.„Kluczowe w monografii są rozdziały - badawcze (...) oraz prezentujący modelowe ujęcie akceptacji innowacji ICT przez seniorów. (...) Zaprezentowany w pracy model (...) oparto na modelu procesu decyzyjnego EBK oraz modelu akceptacji technologii TAM (...). Wydaje się (on) uwzględniać wszystkie kluczowe zmienne oraz dobrze objaśniać postawy i zachowania seniorów wobec nowych produktów ICT. (Książka) będzie z pewnością ciekawą pozycją dla badaczy i praktyków zajmujących się zarówno nowymi technologiami, jak i wprowadzanymi w ich obszarze innowacjami, ale też i dla badaczy zachowań konsumpcyjnych seniorów. Zaprezentowany model z pewnością może być zaadaptowany przez menedżerów wprocesie planowania ekspansji innowacji ICT do segmentu seniorów, którego ranga z każdym rokiem będzie rosła".Z recenzji dr. hab. Jacka Kalla, prof. WSB w Poznaniu
KUP TERAZ