Cena: 62.18 zł
Sklep: profit24.pl
Kup teraz SpoÅ‚eczna odpowiedzialność biznesu jako instrument budowania reputacji i zaufania do instytucji finansowych | ZAKÅADKA GRATIS DO KAÅ»DEGO ZAMÓWIENIA za 62.18 zł w księgarni profit24.pl
Reputacja i zaufanie są warunkiem koniecznym w działalności tradycyjnych oraz alternatywnych instytucji finansowych, które doko-nują transferu ka...
zobacz więcej informacji
Cena: 62.18 zł
Sklep: profit24.pl
Kup teraz SpoÅ‚eczna odpowiedzialność biznesu jako instrument budowania reputacji i zaufania do instytucji finansowych | ZAKÅADKA GRATIS DO KAÅ»DEGO ZAMÓWIENIA za 62.18 zł w księgarni profit24.pl
Wydawca: CeDeWu
Kategoria: Nauki humanistyczne i społeczne/Socjologia
ISBN: 9788381022743
Waga: 0.4200 kg
Rok wydania: b/d
Reputacja i zaufanie są warunkiem koniecznym w działalności tradycyjnych oraz alternatywnych instytucji finansowych, które doko-nują transferu kapitału pieniężnego w gospodarce od deponentów do kredytobiorców. Doświadczenia polskie i międzynarodowe wskazują, że reputację i zaufanie buduje się latami, a można ją utracić bardzo szybko. Kryzys zaufania i utrata reputacji wobec kon-kretnej instytucji mogą przenosić się na ocenę całego sektora usług finansowych. Jednym z instrumentów budowania reputacji i zau-fania na rynku usług finansowych jest stosowanie w praktyce koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu, m.in. poprzez odpo-wiedzialne kredytowanie, rzetelne informowanie i edukację konsumentów, odpowiedzialną sprzedaż produktów finansowych oraz stosowanie w działalności zasad etycznych.Monografia zawiera teksty naukowców i praktyków dotyczące takich zagadnień, jak:ryzyko reputacyjne instytucji finansowych i jego mitygacja,reputacja FinTech ,audyt reputacyjny w instytucjach finansowych,standardy ochrony, świadomość i edukacja konsumenta na rynku finansowym,działania społeczne banków w Polsce i ich ocena,konflikt między działalnością doradców i instytucji finansowych,odpowiedzialna i etyczna sprzedaż produktów finansowych.Problematyka poruszana w monografii jest aktualna i ważna, szczególnie wobec obserwowanych nie tylko na polskim rynku praktyk sprzedażowych społecznie nieodpowiedzialnych (misselling). Monografia jest adresowana do pracowników naukowych, studentów uczelni kierunków ekonomicznych i społecznych, pracowników oraz zarządzających instytucjami finansowymi, a także ich klientów.Książka może być bardzo dobrym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania i prawa oraz dla bankowców, finansistów, doradców finansowych i osób przygotowujących się do pracy w sektorze finansowym. W kompleksowym ujęciu tematu wykorzystano krajową i międzynarodową literaturę przedmiotu oraz badania własne. Książka jest pozycją interesującą, umiejętnie wprowadzającą w trudne interdyscyplinarne problemy, z jakimi stykają się zarówno teoretycy, którzy poszukują właściwej interpreta-cji wielu zjawisk ekonomicznych, jak i praktycy oraz klienci. Książka na pewno znajdzie licznych odbiorców, m.in. wśród studentów studiów ekonomii, prawa i zarządzania, a także wśród naukowców, wykładowców i tych wszystkich, którzy chcieliby lepiej zrozumieć rynek finansowy w otoczeniu o coraz wyższym stopniu złożoności.Z recenzji prof. dr. hab. Włodzimierza Szpringera
KUP TERAZ