Cena: 32.99 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz ZarzÄ…dzanie komunikacjÄ… marketingowÄ… integracja nowe media outsourcing za 32.99 zł w księgarni madbooks.pl
Komunikacja z otoczeniem rynkowym stała się ważnym obszarem aktywności marketingowej wielu współczesnych przedsiębiorstw. Na jej efekty is...
zobacz więcej informacji
Cena: 32.99 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz ZarzÄ…dzanie komunikacjÄ… marketingowÄ… integracja nowe media outsourcing za 32.99 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Książki naukowe i popularnonaukowe/Ekonomia
ISBN: 9788381750035
Waga: 0.4800 kg
Rok wydania: 2019
Komunikacja z otoczeniem rynkowym stała się ważnym obszarem aktywności marketingowej wielu współczesnych przedsiębiorstw. Na jej efekty istotny wpływ mają działania realizowane w kooperacji z agencjami oraz innymi firmami świadczącymi usługi marketingowe. Wraz ze wzrostem liczby podmiotów posługujących się zintegrowanymi kampaniami komunikacyjnymi, coraz bardziej widoczna staje się potrzeba doskonalenia metod zarządzania komunikacją marketingową.
Podjęte w książce rozważania mają na celu wskazanie rozwiązań organizacyjnych i sposobów postępowania, które umożliwiają przedsiębiorstwom skuteczne prowadzenie dialogu z otoczeniem rynkowym. Ich rezultatem jest propozycja modelu koncepcyjnego wspierającego proces wyboru metody zarządzania komunikacją marketingową.
***
Dr Grzegorz Hajduk – pracownik naukowy w Katedrze Marketingu i PrzedsiÄ™biorczoÅ›ci na Uniwersytecie Rzeszowskim. DoÅ›wiadczenia naukowe i dydaktyczne zdobywaÅ‚ m.in. podczas staży i wizyt studyjnych w: California State University w Stanach Zjednoczonych, Istanbul Ãœniversitesi w Turcji, University of Zaragoza w Hiszpanii. Jest czÅ‚onkiem Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu oraz Rad Naukowych czasopism: „Transborder Economics†i „Newsline Magazineâ€. Aktywnie angażuje siÄ™ we współpracÄ™ z otoczeniem biznesowym i instytucjonalnym uczelni, peÅ‚niÄ…c funkcjÄ™ eksperta Narodowego Centrum BadaÅ„ i Rozwoju oraz eksperta i konsultanta w organizacjach takich jak: Akademickie Inkubatory PrzedsiÄ™biorczoÅ›ci, INUP – Podkarpacka Koalicja Startupów, Podkarpacka PrzestrzeÅ„ Kreatywna KWADRAT, Rzeszów Startup Akcelerator. Autor ponad 50 artykułów naukowych poÅ›wiÄ™conych problematyce marketingowej, współautor strategii marketingowych i rozwojowych opracowanych m.in. dla: Miasta Rzeszów, Klastra Marek Turystycznych Polski Wschodniej, Bydgoskiego Klastra Informatycznego oraz przedsiÄ™biorstw o różnym profilu i skali dziaÅ‚ania.
KUP TERAZ