Cena: 38.52 zł
Sklep: dadada.pl
Kup teraz Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiÄ™biorstw za 38.52 zł w księgarni dadada.pl
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz czę...
zobacz więcej informacji
Cena: 38.52 zł
Sklep: dadada.pl
Kup teraz Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiÄ™biorstw za 38.52 zł w księgarni dadada.pl
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Åódzkiego
Kategoria: Marketing
ISBN: 9788382205046
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne, stawiają na autentyczny dialog, a jednocześnie z punktu widzenia działań marketingowych zachowują charakter promocyjny. W taki schemat komunikacji marketingowej wpisują się działania z zakresu public relations prowadzone z wykorzystaniem Internetu. Ich głównym celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki w odbiorze klienta, co w konsekwencji ma się przełożyć nie tylko na pozytywne postrzeganie i zajęcie istotnej pozycji w świadomości konsumenta, ale głównie na wzrost sprzedaży. Podstawowym celem monografii jest przedstawienie potencjału narzędzi internetowego public relations w komunikacji marketingowej marek/przedsiębiorstw z otoczeniem rynkowym.
KUP TERAZ