Cena: 29.56 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treÅ›ci, które same siÄ™ rozprzestrzeniajÄ… | za 29.56 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsum...
zobacz więcej informacji
Cena: 29.56 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treÅ›ci, które same siÄ™ rozprzestrzeniajÄ… | za 29.56 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Wydawca: MT Biznes
Kategoria: Marketing/Reklama promocja handel
ISBN: 9788382310542
Waga: 0.4500 kg
Rok wydania: b/d
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniajÄ… siÄ™ jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bÄ…dź usÅ‚ugi stajÄ… siÄ™ popularne wÅ›ród konsumentów, a inne nigdy nie osiÄ…gajÄ… sukcesu? Czy można nauczyć siÄ™ zarażać ideami i sprawić, aby nasze treÅ›ci staÅ‚y siÄ™ viralem? Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz siÄ™ marketingiem, politykÄ…, inżynieriÄ…, prowadzisz wÅ‚asnÄ… firmÄ™, czy jesteÅ› wykÅ‚adowcÄ…, musisz wiedzieć, jak zyskać rozgÅ‚os dla swoich produktów czy idei. Menedżerowie marek chcÄ…, aby mówiono o ich produktach. Politycy chcÄ…, by ich poglÄ…dy rozniosÅ‚y siÄ™ w spoÅ‚eczeÅ„stwie. Liderzy chcÄ…, by podążano za ich wizjÄ… i strategiÄ…. Ta książka zawiera wyjaÅ›nienie przyczyn, dla których pewne treÅ›ci stajÄ… siÄ™ tematem rozmów, sÄ… udostÄ™pniane lub naÅ›ladowane. Jonah Berger, profesor marketingu z Wharton School, pokazuje, jak oddziaÅ‚ywanie spoÅ‚eczne przyczynia siÄ™ do sukcesu produktów, usÅ‚ug czy zachowaÅ„. Wraz ze swoim zespoÅ‚em Berger wyodrÄ™bniÅ‚ sześć kluczowych zasad STEPPS, które sprawiajÄ…, że pewne treÅ›ci stajÄ… siÄ™ zaraźliwe. Te sześć zasad viralowoÅ›ci posiadajÄ… produkty lub idee, które stanowiÄ… walutÄ™ spoÅ‚ecznÄ…, wywoÅ‚ywane sÄ… przez skojarzenia, same wywoÅ‚ujÄ… emocje, sÄ… jawne oraz majÄ… praktycznÄ… wartość, a także dajÄ… siÄ™ wpleść w opowieść. Książka Efekt viralowy zawiera zarówno wyniki przeÅ‚omowych badaÅ„ naukowych oraz najnowszÄ… wiedzÄ™ na temat dziaÅ‚ania marketingu szeptanego i psychologii tÅ‚umu, jak i fascynujÄ…ce historie zwykÅ‚ych ludzi, produktów i idei, którym udaÅ‚o siÄ™ osiÄ…gnąć sukces dziÄ™ki zastosowaniu omówionych w niej narzÄ™dzi. Dowiesz siÄ™ z niej m.in, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyÅ‚a popularność dziÄ™ki zwykÅ‚ej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogÄ… przyczyniać siÄ™ do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzaÅ‚o reklamÄ™ z pozoru wyjÄ…tkowo nudnego produktu – blendera. A przede wszystkim znajdziesz w tej książce konkretne i skuteczne techniki, pozwalajÄ…ce ci stworzyć teksty, reklamy, nagrania wideo czy posty na FB, którymi twoi odbiorcy bÄ™dÄ… chcieli siÄ™ spontanicznie podzielić. *** JeÅ›li zależy ci na tym, aby zdobyć wiÄ™kszy rozgÅ‚os, zwÅ‚aszcza gdy masz do dyspozycji niewielki budżet, musisz przeczytać tÄ™ książkÄ™. Efekt viralowy zdradza, w jaki sposób sprawić, by twój produkt zyskaÅ‚ szalone powodzenie. — Chip Heath, współautor książek Przyczepne historie oraz Decyduj Dlaczego niektóre idee rozprzestrzeniajÄ… siÄ™ nagle, niemalże z dnia na dzieÅ„, a inne po prostu znikajÄ…? Co sprawia, że niektóre produkty zyskujÄ… ogromnÄ… popularność, podczas gdy innym nigdy siÄ™ to nie udaje? Jonah Berger zna odpowiedzi na te pytania, a teraz dziÄ™ki jego książce Efekt viralowy my również jÄ… znamy. - Charles Duhigg, autor bestsellera SiÅ‚a nawyku [Berger] wyjaÅ›nia, w jaki sposób tworzÄ… siÄ™ trendy oraz dlaczego pewne produkty, idee czy zachowania zyskujÄ… popularność (…) [Książka Efekt viralowy] jest bogato zilustrowana ciekawymi przykÅ‚adami w stylu Malcolma Gladwella czy książki Freakonomia (…) zaskakujÄ…ce przeniesienie nacisku z technologii i komunikacji elektronicznej na element bezpoÅ›redniej komunikacji miÄ™dzyludzkiej. „Kirkus Reviews†Zaraźliwy traktat na temat marketingu viralowego (…) Berger pisze z werwÄ… i w atrakcyjny sposób, zrÄ™cznie biorÄ…c pod lupÄ™ kwestie z pogranicza psychologii poznawczej i zachowaÅ„ spoÅ‚ecznych, a jego celem jest pomoc ludziom biznesu w zdobywaniu rozgÅ‚osu. W efekcie otrzymujemy przydatny i zajmujÄ…cy elementarz, który przedstawia diagnozÄ™ niezliczonych i wprawiajÄ…cych w konsternacjÄ™ epidemii w kulturze popularnej. „Publishers Weekly†*** JONAH BERGER jest profesorem na Wydziale Marketingu w Wharton School na Uniwersytecie Pensylwanii. Ma w swoim dorobku kilkadziesiÄ…t artykułów opublikowanych w prestiżowych czasopismach naukowych, a o wynikach jego badaÅ„ pisano w: „The New York Timesâ€, „The Wall Street Journalâ€, „The Washington Postâ€, „Harvard Business Reviewâ€, „BusinessWeek†oraz „Fast Companyâ€. Berger otrzymaÅ‚ wiele nagród zarówno jako naukowiec, jak i pedagog, w tym także tytuÅ‚ „Iron Prof.â€, przyznawany w konkursie organizowanym przez Wharton School. Oprócz Efektu viralowego, napisaÅ‚ także książkÄ™ NieÅ›wiadome wybory. Ukryte czynniki wpÅ‚ywajÄ…ce na nasze zachowanie (wyd. MT Biznes, Warszawa, 2017r.)
KUP TERAZ