Cena: 36.62 zł
Sklep: profit24.pl
Kup teraz Techniki sprzedaży zdalnej. Jak dziaÅ‚ajÄ…c „na odlegÅ‚ośćâ€, osiÄ…gać sukcesy sprzedażowe | ZAKÅADKA GRATIS DO KAÅ»DEGO ZAMÓWIENIA za 36.62 zł w księgarni profit24.pl
„Nie da się sprzedawacÌ zdalnieâ€. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stac...
zobacz więcej informacji
Cena: 36.62 zł
Sklep: profit24.pl
Kup teraz Techniki sprzedaży zdalnej. Jak dziaÅ‚ajÄ…c „na odlegÅ‚ośćâ€, osiÄ…gać sukcesy sprzedażowe | ZAKÅADKA GRATIS DO KAÅ»DEGO ZAMÓWIENIA za 36.62 zł w księgarni profit24.pl
Wydawca: MT Biznes
Kategoria: Marketing/E-biznes, E-marketing
ISBN: 9788382311532
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
„Nie da się sprzedawacÌ zdalnieâ€. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistosÌcÌ. „A już pozyskacÌ nowego klienta, to jest prawie niemożliweâ€. Rynek sprzedaży ciÄ…gle ewoluuje. ZmieniajÄ… siÄ™ okolicznoÅ›ci zewnÄ™trzne, preferencje klientów, jak również narzÄ™dzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi bÄ™dÄ… ci, którzy potrafiÄ… dostosować siÄ™ do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne bÄ™dÄ… nowe umiejÄ™tnoÅ›ci i realne narzÄ™dzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaży zdalnej, który dziaÅ‚a. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednoczeÅ›nie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, że w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawacÌ się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanasÌcie procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów sÅ‚usznoÅ›ci oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią „Distance Seller†– kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. DziÅ› caÅ‚Ä… tÄ™ wiedzÄ™, konkretne techniki, schematy i metody pozwalajÄ…ce na pozyskanie i obsÅ‚ugÄ™ klienta „na odlegÅ‚ość†zawarli w książce „Techniki sprzedaży zdalnejâ€. Czego można się spodziewacÌ po ich książce? Zdobycia umiejętnosÌci związanych ze zdalną sprzedażą i obsÅ‚ugą klienta. Ta książka jest dla ciebie, jesÌli do tej pory byÅ‚esÌ handlowcem, przedstawicielem, reprezentantem, doradcą handlowym, który zwykle byÅ‚ u klienta stacjonarnie, spotykalisÌcie się face to face, a teraz musisz pracowacÌ w trybie home office. Sprawdzi się również wtedy, kiedy pracowaÅ‚eÅ› już zdalnie, ale chcesz zwiększycÌ swoje kompetencje i poznacÌ więcej narzędzi oraz technik obsÅ‚ugi klienta i sprzedaży. Autorzy przedstawiajÄ… w niej schematy, algorytmy i techniki, które pasujÄ… do dwóch typów sytuacji: â— tych, w których powinieneÅ› caÅ‚y czas budować silnÄ… bazÄ™ klientów i pozyskiwać nowych poprzez telefon, maile, portale spoÅ‚ecznoÅ›ciowe. NazywajÄ… to budowaniem muru klientów. PodpowiadajÄ…, jak poprzez odpowiednie dziaÅ‚ania zdobywać nowych klientów, jak poprowadzić pierwszÄ… rozmowÄ™ i wciÄ…gać ich coraz dalej w proces sprzedażowy i jak go sfinalizować. â— tych, w których musisz zadbać o istniejÄ…cÄ… już bazÄ™ klientów. PodpowiadajÄ…, jak sprawiać, aby mimo odlegÅ‚oÅ›ci klient czuÅ‚ siÄ™ zadbany. Jak reagować w sytuacjach kryzysowych w relacjach pomiÄ™dzy tobÄ… a klientem. Sprzedaż to nieÅ‚atwa sztuka. Obecnie dodatkowym wyzwaniem jest pandemia, która sprawiÅ‚a, że i sprzedaż musiaÅ‚a siÄ™ zmienić – w dużej mierze na zdalnÄ… (także w branżach, które wczeÅ›niej tego sobie nie wyobrażaÅ‚y). I choć nie jestem fanem sztywnych reguÅ‚ek sprzedażowych, uważam, że warto od nich wyjść, pamiÄ™tajÄ…c o najważniejszym – o intencji i nastawieniu, z jakimi kontaktujemy siÄ™ z naszym klientem. Ta książka Å‚Ä…czy jedno i drugie – daje konkretne narzÄ™dzia i wskazówki, jednoczeÅ›nie odnoszÄ…c siÄ™ do pozytywnych emocji zarówno handlowców, jak i ich klientów. - Jakub B. BÄ…czek, trener mentalny olimpijczyków NajlepszÄ… praktykÄ… jest teoria. DziÄ™ki tej książce zrozumiecie jedno i drugie. DoÅ›wiadczeni praktycy zbudowali system, który oparty jest i na wiedzy, i na teorii. Ich książka poprzez swÄ… skondensowanÄ… formÄ™ pozwala zrozumieć proces, który stoi za efektami, dziÄ™ki czemu każdy bÄ™dzie w stanie zrobić krok dalej, nawet jeÅ›li nie wierzy, że jest to możliwe. - Sebastian Kotow, psycholog, wykÅ‚adowca akademicki, przedsiÄ™biorca PomyÅ›l o dowolnej trudnoÅ›ci, jaka może siÄ™ pojawić w procesie zdalnej sprzedaży lub utrzymania klienta, a tutaj znajdziesz rozwiÄ…zanie. Bez ogólników i lania wody. Metody, różne warianty reakcji, przykÅ‚ady pytaÅ„ i wypowiedzi. Konkretniej siÄ™ nie da. - Dominika Kowalska, HRBP & Development Manager, Career & Strengths Coach To Å›wietny poradnik dla handlowców, którzy chcÄ… zwiÄ™kszyć swoje kompetencje. Podpowiada, co poprawić czy zmienić w kontaktach. Zawiera praktyczne wskazówki, np. jak dobrze wyglÄ…dać w kamerce, jakiego tonu gÅ‚osu używać. Porusza aspekty psychologiczne, jak sobie radzić z odmowÄ…, jak rozmawiać z rozemocjonowanym kontrahentem. - Å»aneta Lis-Stryczewska, Sales Team Manager grupa Coaching Z duetem Kawszyn & Szaran znamy siÄ™ od wielu lat i z zainteresowaniem obserwujÄ™ ich transformacjÄ™. MajÄ… niesamowitÄ… orientacjÄ™ rynkowÄ…, bardzo szybko reagujÄ… na potrzeby rynku. Ta publikacja idealnie to odzwierciedla. Książka jest Å›wietnym kompendium wiedzy zarówno dla nowicjusza, jak i wytrawnego handlowca. GorÄ…co polecam! - Arkadiusz Ptak, dyrektor zarzÄ…dzajÄ…cy „Nie da siÄ™ sprzedawać zdalnie†– to zdanie, które padaÅ‚o z ust bardzo wielu handlowców jeszcze nie tak dawno temu, bo na poczÄ…tku pandemii. JednoczeÅ›nie jest to zdanie, które na pewno nie padnie z ust żadnego handlowca, który zdecyduje siÄ™ przeczytać książkÄ™ Romana Kawszyna i Adama Szarana. Gotowe schematy, algorytmy, a w wielu przypadkach wrÄ™cz fragmenty skryptów spowodujÄ…, że zdalna sprzedaż stanie siÄ™ nawykiem, i to wyjÄ…tkowo przyjemnym, bo przynoszÄ…cym efekty widoczne zarówno w raportach, jak i… na twoim koncie. - Anna PrzybyÅ‚, redaktor naczelna magazynu „Szef sprzedaży†Roman Kawszyn - handlowiec i menedżer działów sprzedaży, marketingu i szkoleÅ„. Charyzmatyczny lider i mówca. StudiowaÅ‚ we WÅ‚oszech. SzkoliÅ‚ m.in. w Polsce, USA i Niemczech. WspółpracowaÅ‚ z takimi firmami, jak Orlen, Polkomtel, HRK, Adidas, Reebok, Levi`s, Zepter, Lotos, Philipiak, VOX, Agora i z wieloma innymi. Ekspert TVP, TVN CNBC oraz TVN BiÅš. Autor i współautor piÄ™ciu książek (PragnÄ™, Techniki obrony ceny, Pierwsze skrzypce, Motivazione, Shut up! Modelowe badanie potrzeb) oraz audio CD (Emocjonalna prezentacja oferty, Psychotechniki w przyjÄ™ciu reklamacji, Storytelling, Prawda i charyzma, Strategie efektywnoÅ›ci sprzedażowej). Współtwórca nowej kategorii rozwojowej na rynku szkoleÅ„ dla handlowców – Teach Art Spectacle®. Adam Szaran - menedżer sprzedaży i handlowiec w obszarze usÅ‚ug dla biznesu i finansów. Ekspert TVN BiÅš oraz DD TVN. ProwadziÅ‚ audycje tematyczne w lokalnych rozgÅ‚oÅ›niach radiowych, wykÅ‚adaÅ‚ w Akademii Telewizyjnej TVP. Dyplomowany coach i trener biznesu ze specjalizacjÄ… w zakresie wsparcia i optymalizacji sprzedaży. DoradzaÅ‚ takim markom, jak m.in.: Adidas, Reebok, Levi`s, Lotos, Vox, Agora, Tax Care, Belvedere, Komfort, Zepter, Thalgo i prowadziÅ‚ dla nich szkolenia. Jego artykuÅ‚y ukazujÄ… siÄ™ w czasopismach „Nowa Sprzedaż†i „As Sprzedażyâ€. Autor i współautor wielu publikacji w formie audiobooków (m.in. Storytelling, Techniki obrony ceny, Psychotechniki w przyjÄ™ciu reklamacji) oraz bestsellerowych książek (Techniki obrony ceny, Element twórczy i Shut up! Modelowe badanie potrzeb). Obecnie Managing Partner w Al Fianco Partners.
KUP TERAZ