Cena: 43.89 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Nowe media, Ale nowe czy stare problemy? za 43.89 zł w księgarni lideria.pl
Nowe media, ale nowe czy stare problemy? to praca zbiorowa pod redakcją dr Jolanty Hajdasz. W zamyśle twórców pozycja ta inicjować ma cykl monogr...
zobacz więcej informacji
Cena: 43.89 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Nowe media, Ale nowe czy stare problemy? za 43.89 zł w księgarni lideria.pl
Wydawca: Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu
Kategoria: Książki / Nauki humanistyczne / Psychologia, socjologia
ISBN: 9788389430212
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Nowe media, ale nowe czy stare problemy? to praca zbiorowa pod redakcją dr Jolanty Hajdasz. W zamyśle twórców pozycja ta inicjować ma cykl monografii poświęconych teorii i praktyce współczesnej komunikacji społecznej. Pierwsza z książek, oparta w znacznej mierze o ustalenia konferencji naukowej, odbywającej się w Wyższej Szkole Umiejętności Społecznych w roku 2011 przechodzi mimo teoretycznych definicji nowych mediów wychodząc z założenia, iż dynamika zmian w tym obszarze dyktować będzie nieustanne korekty poczynionych wcześniej ustaleń.
Książka skupia się na stronie praktycznej funkcjonowania nowych mediów i obszarach ich oddziaływania. Stąd podział na dwie wyraźnie wyodrębnione części: prawo i etyka nowych mediów oraz nowe media w reklamie, public relations i edukacji. Wartą podkreślenia zaletą monografii jest zebranie w ramach wspólnej publikacji szerokiej i kompetentnej reprezentacji badaczy i dydaktykówpoświęcających szczególną uwagę nowym mediom i ich miejscu w kreowaniu i przekształcaniu relacji pomiędzy nadawcą i odbiorcą.
KUP TERAZ