Cena: 33.30 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz RozwiÄ…zywanie reklamacji czyli jak przekuć problem w sukces za 33.30 zł w księgarni ebookpoint.pl
Reklamacja - problem, czy sposób na poprawÄ™ jakoÅ›ci w firmie? Czym jest reklamacja i dlaczego budzi tak wiele negatywnych emocji wÅ›r&...
zobacz więcej informacji
Cena: 33.30 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz RozwiÄ…zywanie reklamacji czyli jak przekuć problem w sukces za 33.30 zł w księgarni ebookpoint.pl
Wydawca: ebookpoint
Kategoria: bez kategorii
ISBN: 9788393670079
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Reklamacja - problem, czy sposób na poprawÄ™ jakoÅ›ci w firmie? Czym jest reklamacja i dlaczego budzi tak wiele negatywnych emocji wÅ›ród przedsiÄ™biorców? „Jak z problemów zrobić pożytek, czyli o reklamacjach” jest pozycjÄ… obowiÄ…zkowÄ… dla wszystkich prowadzÄ…cych firmy nastawione na dbaÅ‚ość o satysfakcjÄ™ klienta. Autorka w sposób zwiÄ™zÅ‚y i bardzo obrazowy przedstawia, na czym polega skuteczne rozwiÄ…zywanie reklamacji w nowoczesnej firmie. Profesjonalne podejÅ›cie do potrzeb klienta jest gwarantem zdobycia dobrej opinii, a to oznacza jedno – zyski. Reklamacja jest momentem prawdy dla każdej firmy. Czy w Twojej firmie obowiÄ…zuje zasada wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom klienta? Czy oferujesz kupujÄ…cemu przyjazny i skuteczny sposób zaÅ‚agodzenia sprawy, jednoczeÅ›nie podnoszÄ…c w ten sposób swoje kwalifikacje i dbajÄ…c o dobre imiÄ™ firmy? Te zagadnienia podejmuje autorka i dzieli siÄ™ swojÄ… rzetelnÄ… wiedzÄ… oraz obserwacjami rynku. „Jak z problemów zrobić pożytek, czyli o reklamacjach” zawiera praktyczne porady na temat stosowania miÄ™dzynarodowego narzÄ™dzia do rozwiÄ…zywania reklamacji. Opisane schematy sprawdziÅ‚y siÄ™ w najwiÄ™kszych przedsiÄ™biorstwach, również w branży motoryzacyjnej i przemysÅ‚owej. ZdadzÄ… egzamin także na poziomie maÅ‚ej dziaÅ‚alnoÅ›ci. Cel bowiem jest zawsze ten sam – eliminacja strat, poprawa jakoÅ›ci produktu i budowanie zaufania klientów. A na koÅ„cu – zwiÄ™kszanie zysków. „Porażka jest po prostu szansÄ…, żeby spróbować jeszcze raz, tym razem bardziej inteligentnie” – te sÅ‚owa Henry’ego Forda sÄ… mottem opracowania autorki niniejszego ebooka. Kierowanie siÄ™ tÄ… prostÄ… zasadÄ… jest szansÄ… dla wiÄ™kszoÅ›ci przedsiÄ™biorców, którzy do tej pory mieli problem ze sprawnym rozpatrywaniem reklamacji lub z ich ciÄ…gÅ‚ym wystÄ™powaniem w swojej firmie. Dlaczego tak siÄ™ dzieje? I jak temu przeciwdziaÅ‚ać, jednoczeÅ›nie poprawiajÄ…c kondycjÄ™ przedsiÄ™biorstwa i relacje z klientami? O tym przeczytacie w jednym z najbardziej kompleksowych opracowaÅ„ na rynku.
KUP TERAZ