Cena: 22.25 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz City placement miasto w filmie film w mieÅ›cie za 22.25 zł w księgarni madbooks.pl
Czy Woody Allen nakręci film w Polsce i pomoże w promocji naszego kraju? Autor niezwykle praktycznej książki „City Placement. Miasto w filmie....
zobacz więcej informacji
Cena: 22.25 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz City placement miasto w filmie film w mieÅ›cie za 22.25 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Książki naukowe i popularnonaukowe/Marketing
ISBN: 9788394373740
Waga: 0.1600 kg
Rok wydania: 2017
Czy Woody Allen nakręci film w Polsce i pomoże w promocji naszego kraju? Autor niezwykle praktycznej książki „City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście†i na to pytanie próbuje odpowiedzieć.
W 2016 roku polskie kina sprzedaÅ‚y 52 mln biletów w tym 13 mln na polskie filmy. PrzeciÄ™tny Polak oglÄ…da telewizjÄ™ Å›rednio przez 4 godz. i 36 min dziennie.Tylko te dane pokazujÄ…, że warto lokować: gminy, miasta, powiaty, regiony i atrakcje turystyczne w filmach oraz serialach. Rzecz jednak w tym, aby robić to efektywnie, a nie tylko efektownie. Warto wiÄ™c obserwować m.in. takie miasta jak Lublin, choćby na przykÅ‚adzie filmu Juliusza Machulskiego „Voltaâ€, który wÅ‚aÅ›nie trafiÅ‚ na ekrany polskich kin.
W książce „City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście†czytelnik znajdzie wiele polskich przykładów bardziej i mniej udanego city placementu. Dowie się również jak maksymalnie wykorzystać obecność filmowców w mieście do działań promocyjnych, zarówno jeśli chodzi o promocję zewnętrzną jak i wewnętrzną.Autor, Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych w Polsce specjalistów od marketingu terytorialnego i city placementu, z charakterystycznym dla siebie zacięciem, pokazuje również ile poszczególne samorządy, musiały zapłacić filmowcom za taką właśnie promocję i stara się dociec, czy ta promocja była skuteczna.
Z książki dowiesz się również m.in.:
Czym jest city placement?
Dlaczego city placement jest skutecznym narzędziem promocji Jednostek Samorządu Terytorialnego?
Jak praktycznie i efektywnie wykorzystać city placement do promocji miasta oraz jakich błędów unikać?
Czy city placement może być jedynym narzędziem promocji miasta lub regionu?Czy city placement pomaga wygrywać wybory samorządowe?
Co o wykorzystaniu city placementu do działań promocyjnych mówią przedstawiciele samorządów, które już to narzędzie wykorzystywały? Książka Roberta Stępowskiego „City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście†jest skierowana głównie do przedstawicieli samorządów odpowiedzialnych za promocję turystyczną oraz inwestycyjną gmin, miast i regionów, agencji marketingowych, a także przedstawicieli branży filmowej, którzy chcieliby nawiązać współpracę z samorządowymi partnerami.
KUP TERAZ