Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pra cujących...
Inspirująca i motywująca historia handlowca napisana przez znanego amerykańskiego szkoleniowca Briana Tracy oraz polskiego dziennikarza, coacha i t...
Niniejszy podręcznik, a zarazem przewodnik i kompendium wiedzy, jest skierowany przede wszystkim do osób zajmujących się praktyką marketingową...
Chet Holmes zostaÅ‚ nazwany „najznakomitszym fachowcem Ameryki w dziedzinie rozwoju biznesuâ€. Jego pierwsza i podstawowa rada to: skup siÄ™! Zamia...
Zero teorii Sama praktyka Polski autor w polskich realiach Najbardziej aktualna wiedza Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania po...
Zamierzeniem autora była analiza i ocena procesu dcyzyjnego nabywcy co do wyboru miejsca zakupu artykułów spożywczych w aspekcie odd ziaływania n...
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznośc...
Jest to ważna, chyba pierwsza na rynku wydawniczym, pozycja charakteryzująca bardzo złożone zjawisko, odnoszące się do rynkowych zachowań polsk...
Książka "Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeży...
Sekrety negocjacji dla biznesmenów to nowa, uaktualniona i tematycznie częściowo zmieniona wersja wydanych w latach dziewięćdziesiÄ…t ych SekretÃ...
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój...
Jak przekonać inwestora, że twój pomysł zrewolucjonizuje rynek? Jaką długość powinien mieć biznes plan, e-mail do kontrahenta czy prezentacja...
W książce autorzy w interesujący sposób przedstawili: system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, proces modelowania systemu inform...
Głównym celem książki jest identyfikacja roli i funkcji marketingu producentów/wydawców prasy oraz jej dystrybutorów/sprzedawców w procesie...
Promocja jednostek samorządu terytorialnego w warunkach integracji europejskiej jest niezwykle aktualną i ważną problematyką. Przyczynia się do ...
Prezentowany poradnik stanowi propozycję dla wszystkich, którzy przymierzają się do zmian w swoim życiu zawodowym, szukają pracy, przekwalifik...
W praktyce w zarządzaniu przedsiębiorstwami w krajach wysoko rozwiniętych koncepcja logistyki jest wykorzystywana na coraz większą skalę i z ...
"Coaching doskonały" omawia sprawy, które trener w dziedzinie rozwoju osobistego musi rozumieć, aby osiągnąć na tym polu sukces. To nieodzowna l...
Autorzy – Jack Trout i Steve Rivkin – wybitni eksperci w dziedzinie marketingu – podpowiadają przedsiębiorcom, jak przetrwać kryzys i pokon...
Recenzowany zbiór obejmuje 16 prac prezentujących różnorodne aspekty wykorzystania marketingu politycznego, public relations i reklamy politycznej...
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na tra...
Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy op ierając ...
Co tysiąc głów, to nie jedna. Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istnie...
W tej błyskotliwej, kontrowersyjnej i pełnej profesjonalnej pasji książce Simon Anholt, czołowy światowy ekspert brandingu, udowadnia, że kom...
W świecie szybkich przemian, rosnącej konkurencji i coraz lepszego dostępu do informacji wzrasta świadomość konsumentów. Stare techniki sprzeda...
Turystyka, stanowiąca interdyscyplinarny obszar badań wzbogacany wynikami innych dziedzin, znajduje się w centrum zainteresowania ni e tylko władz...
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań kons umentów ...
Skuteczne wdrażanie produktu medialno-marketingowego jakim jest wojna, musi poszukiwać oparcia na formach przerastających dotychczasowe oficjalne s...
Tematyka rozprawy ma charakter innowacyjny, o istotnych walorach utylitarnych. (...) Praca wypełnia lukę wiedzy w obszarze budowania marki pracodawc...