Tematyka rozprawy ma charakter innowacyjny, o istotnych walorach utylitarnych. (...) Praca wypełnia lukę wiedzy w obszarze budowania marki pracodawc...
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój...
Czas porzucić stereotypy. Marka własna to znak nowego układu sił na rynku, a nie sposób na sprzedaż towarów najniższej jakości. W wielu sieci...
"Pełna oryginalnych myśli gruntownie napisana książka prezentująca inspirujące projekty - doskonała dla studentów i dla każdego, kto stawia ...
"Marka dla Polski" to program wprowadzenia Polski do elitarnego klubu krajów markowych. Wyrazista i mocna marka narodowa najlepiej sprzedaje kraj -...
Zespoły sprzedaży, które tylko komunikują swoim klientom wartość tworzoną przez inne podmioty, są skazane na niepowodzenie. Aby przetrwać, ...
Książka ta umożliwia pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu i została skonstruowana tak jak kurs marketingu na pier wszym rok...
Wizerunek jako kluczowe narzędzie budowania relacji publicznych w komunikowaniu profesjonalnym jest znane i używane od lat. W książce pojawiają s...
W książce zaprezentowano konkretne działania, które poważnie zwiększą szanse na podjęcie przez klienta decyzji o zakupie i złożeniu przezeń...
Nie sztuką jest zachęcić klienta, żeby wszedł do naszego sklepu. Sztuka jest sprawić, żeby wracał i namawiał innych. Z badań wynika, że 70...
PodrÄ™cznik obejmuje wiedzÄ™ dotyczÄ…cÄ… zarzÄ…dzania przedsiÄ™biorstwem. W części pierwszej zaprezentowano przedsiÄ™biorstwo w perspektywi e wspóÅ...
Autor czterech książek poświęconych marketingowi politycznemu i analizie polityki, m.in. Kampania wyborcza. Strategia sukcesu oraz Gra o Europę. ...
Docieraj z przekazem do wyselekcjonowanego targetu Osiągaj wysoki poziom skuteczności Dbaj o wizerunek firmy jako nowoczesnej i otwartej Realizuj ko...
Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwic zenia o...
Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę? Jak zapewnić sobie czoło...
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera mię...
Fragment "Zakamarki marki" - czyta Paweł Tkaczyk Zero teorii Sama praktyka Polski autor w polskich realiach Najbardziej aktualna wiedza Marka zaczyna...
Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznes mena Rysza...
Opracowanie produktów spożywczych, począwszy od niewielkiej zmiany istniejącego asortymentu, a skończywszy na wprowadzeniu na rynek nowości, jes...
Ludzie nadają sens działalności przedsiębiorstwa. To oni silni wiedzą dostrzegają szansę tkwiącą w wartościach i symbolach integrują cych. ...
Artykuły zawarte w recenzowanej pracy w kompetentny naukowo, a zarazem interesujący sposób odnoszą się do przebiegu kampanii poprzedzających pol...
Aby osiągnąć i utrzymać zyskowność w długim okresie firmy muszą określić i wdrożyć właściwe strategie marketingowe oraz dokonać ich oce...
Rozwój marketingu bezpośredniego oraz wykorzystanie w biznesie Internetu i innych mediów komunikacyjnych są w Polsce coraz bardziej widoczne, tym ...
Niniejsza książka jest pierwszÄ… w polskiej literaturze tak pogÅ‚Ä™bionÄ… analizÄ… czynników determinujÄ…cych zróżnicowanie przestrzenne produktÃ...
Leksykon obejmuje najważniejszą terminologię z zakresu: międzynarodowych stosunków gospodarczych, międzynarodowych organizacji gospo darczych, m...
Social media? Porozmawiajmy poważnie! Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lat...
Turystyka jako jedna z gałęzi przemysłu może stanowić dla polskiej gospodarki szansę rozwoju w XXI wieku. Jednak turystyka to nie tylko gałąź...
Nowoczesne techniki sprzedaży to niezastąpiony podręcznik dla każdego sprzedawcy. Jest to kompendium wiedzy potrzebnej do osiągnięcia podstawowe...
Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkcyjną leki a środowiskiem medycznym jest obecnie niez...