Cena: 37.23 zł
Sklep: dadada.pl
Kup teraz Metody badania wizerunku w mediach za 37.23 zł w księgarni dadada.pl
Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszar...
zobacz więcej informacji
Cena: 37.23 zł
Sklep: dadada.pl
Kup teraz Metody badania wizerunku w mediach za 37.23 zł w księgarni dadada.pl
Wydawca: CeDeWu
Kategoria: Ekonomia i gospodarka
ISBN: 9788375561333
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicznej. O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu zastosowanie, jakie to może rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej ? – i o tym wszystkim piszą w sposób niezwykle interesujący i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto sięgnąć po tę książkę? – tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społecznej. prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński
KUP TERAZ