W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne,...
Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjal...
Monografia omawia popularnÄ… i niezwykle wpÅ‚ywowÄ… w dziedzinie PR teoriÄ™ doskonaÅ‚ego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy gÅ‚Ã...
Monografia omawia popularnÄ… i niezwykle wpÅ‚ywowÄ… w dziedzinie PR teoriÄ™ doskonaÅ‚ego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy gÅ‚Ã...
Każdy człowiek w ciągu dnia jest poddawany nieustannej perswazji werbalnej i pozawerbalnej, a co dopiero zawodowy negocjator. W Polsce uczy się wy...
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zaraz...
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu prawa sportowego, porządkujące rozważania co do głównych zagadnień prawnych w tym zakresie. Zawart...
W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne,...
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu prawa sportowego, porządkujące rozważania co do głównych zagadnień prawnych w tym zakresie. Zawart...
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśl...
Każdy z nas od czasu do czasu bywa klientem i w związku z tym jest obsługiwany przez różne firmy. Niektóre opiekują się nami lepiej, inne gorz...
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zaraz...
Każdy z nas od czasu do czasu bywa klientem i w związku z tym jest obsługiwany przez różne firmy. Niektóre opiekują się nami lepiej, inne gorz...
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu prawa sportowego, porządkujące rozważania co do głównych zagadnień prawnych w tym zakresie. Zawart...
Monografia omawia popularnÄ… i niezwykle wpÅ‚ywowÄ… w dziedzinie PR teoriÄ™ doskonaÅ‚ego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy gÅ‚Ã...
Każdy z nas od czasu do czasu bywa klientem i w związku z tym jest obsługiwany przez różne firmy. Niektóre opiekują się nami lepiej, inne gorz...
Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjal...
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśl...
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli...
Każdy człowiek w ciągu dnia jest poddawany nieustannej perswazji werbalnej i pozawerbalnej, a co dopiero zawodowy negocjator. W Polsce uczy się wy...
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli...
W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne,...