Cena: 40.74 zł
Sklep: profit24.pl
Kup teraz SpoÅ‚eczność wokół marki. Geneza Koncepcja Badania | ZAKÅADKA GRATIS DO KAÅ»DEGO ZAMÓWIENIA za 40.74 zł w księgarni profit24.pl
Społeczność wokół marki wzbudza zainteresowanie podmiotów rynkowych. Geneza powstania tej formy społeczności sięga czasów, kiedy to lokalnie...
zobacz więcej informacji
Cena: 40.74 zł
Sklep: profit24.pl
Kup teraz SpoÅ‚eczność wokół marki. Geneza Koncepcja Badania | ZAKÅADKA GRATIS DO KAÅ»DEGO ZAMÓWIENIA za 40.74 zł w księgarni profit24.pl
Wydawca: PWE - Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Kategoria: Marketing/Reklama promocja handel
ISBN: 9788320823462
Waga: 0.3900 kg
Rok wydania: b/d
SpoÅ‚eczność wokół marki wzbudza zainteresowanie podmiotów rynkowych. Geneza powstania tej formy spoÅ‚ecznoÅ›ci siÄ™ga czasów, kiedy to lokalnie funkcjonujÄ…ce spoÅ‚ecznoÅ›ci inspirowaÅ‚y siÄ™ wzajemnie do podejmowania decyzji zakupowych. DziÅ› czÅ‚onkowie grupy gromadzÄ…cej siÄ™ wokół marki dzielÄ… siÄ™ miedzy sobÄ… informacjami o marce, inspirujÄ… siÄ™ jej symbolikÄ…, przesÅ‚aniem, misjÄ…. Kreuje to w efekcie lojalność klientów do marki. W prezentowanej książce zostaÅ‚a opisana spoÅ‚eczność wokół marki, mechanizm jej powstawania i korzyÅ›ci, jakie z niej czerpiÄ… poszczególne podmioty rynkowe. Na podstawie badaÅ„ przeprowadzonych wÅ›ród fanów Legii Warszawa pokazane zostaÅ‚y niuanse kreowania lojalnoÅ›ci wobec marki w odniesieniu do rynku sportowego. Adresatami publikacji sÄ… wszyscy czytelnicy zainteresowani tematykÄ… marki, zwÅ‚aszcza menedżerowie i pracownicy uczestniczÄ…cy w budowaniu strategii marki, osoby z agencji reklamowych, badawczych oraz studenci marketingu uczelni ekonomicznych. Monika Skorek zajmuje siÄ™ problematykÄ… marketingu i zarzÄ…dzania markÄ… od strony zarówno teoretycznej, jak i praktycznej. WykÅ‚adowca na studiach dziennych i podyplomowych Uniwersytetu Warszawskiego, podyplomowych SGH, Politechniki Warszawskiej, ALK. Prowadzi zajÄ™cia ze studentami za pomocÄ… zróżnicowanych metod nauczania (case study, projekty, dyskusje). Oprócz pracy dydaktycznej aktywnie dziaÅ‚a w obszarze badawczym. Jest czÅ‚onkiniÄ… zespoÅ‚u realizujÄ…cego grant finansowany przez Narodowe Centrum Nauki. Uczestniczka Colloquium On Participand-Centered Learning Harvard Business School, Stypendium naukowego Univesität Konstanz, Stypendium Naukowego Polsko-Niemieckiej FundacjÄ™ GFPS w Hamburgu. Od 2009 r. jest kierownikiem studiów podyplomowych Marketing Produktów Farmaceutycznych na Wydziale ZarzÄ…dzania Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 2012–2016 peÅ‚niÅ‚a funkcjÄ™ Kierownika Magisterskich Studiów Menadżerskich oraz Magisterskich Studiów RachunkowoÅ›ci, Finansów i UbezpieczeÅ„. Doradza firmom w obszarze zarzÄ…dzania markÄ…, strategii marketingowej, merchandisingu, zarzÄ…dzania kategoriÄ…, badaÅ„ marketingowych. Jest autorkÄ… wielu publikacji w polskich i zagranicznych pismach branżowych oraz książki "Marka we współczesnym przedsiÄ™biorstwie" (Wydawnictwo WydziaÅ‚u ZarzÄ…dzania UW, 2013) i współautorkÄ… książki „Gospodarka doÅ›wiadczeÅ„. Perspektywa polskiego konsumenta†(Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015).Â
KUP TERAZ