Telefonem w klienta - Kućmierowski Sylwester - 8 ofert

Telefonem w klienta - Podsumowanie ofert

Liczba ofert: 8.
Książkę Telefonem w klienta można najtaniej kupić w sklepie internetowym dobre-ksiazki.com.pl za jedyne 27.18zł.
Średnia cena książki Telefonem w klienta wynosi 35.661250zł.

Książka ePub Telefonem w klienta - Kućmierowski Sylwester

Cena: 27.18
Sklep: dobre-ksiazki.com.pl
Kup teraz Telefonem w klienta za 27.18 zł w księgarni dobre-ksiazki.com.pl
Książka jest praktycznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center).Telefon, jako narzędzie wspomagania bizn...

zobacz więcej informacji

Książka ePub Telefonem w klienta - Kućmierowski Sylwester

Cena: 30.48
Sklep: dadada.pl
Kup teraz Telefonem w klienta za 30.48 zł w księgarni dadada.pl
Książka Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu jest praktycznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call cen...

zobacz więcej informacji

Książka ePub Telefonem w klienta Sylwester Kućmierowski ! - Sylwester Kućmierowski

Cena: 31.94
Sklep: gandalf.com.pl
Kup teraz Telefonem w klienta Sylwester Kućmierowski ! za 31.94 zł w księgarni gandalf.com.pl
- najszybsza wysyłka! - najszybsza wysyłka!

zobacz więcej informacji

Książka ePub Telefonem w klienta | ZAKŁADKA GRATIS DO KAÅ»DEGO ZAMÓWIENIA - Kućmierowski Sylwester

Cena: 36.77
Sklep: profit24.pl
Kup teraz Telefonem w klienta | ZAKŁADKA GRATIS DO KAÅ»DEGO ZAMÓWIENIA za 36.77 zł w księgarni profit24.pl

zobacz więcej informacji

Książka ePub Telefonem w klienta - Kućmierowski Sylwester

Cena: 37.97
Sklep: selkar.pl
Kup teraz Telefonem w klienta za 37.97 zł w księgarni selkar.pl
Książka Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu jest praktycznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call cen...

zobacz więcej informacji

Książka ePub Telefonem w klienta. WstÄ™p do telemarketingu - brak

Cena: 43.50
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Telefonem w klienta. WstÄ™p do telemarketingu za 43.50 zł w księgarni madbooks.pl
Książka jest praktycznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center). Telefon, jako narzędzie wspomagania bi...

zobacz więcej informacji