Cena: 64.47 zł
Sklep: selkar.pl
Kup teraz Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej za 64.47 zł w księgarni selkar.pl
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczÄ…cy problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi siÄ™ przede wszystkim do niewerbalnych zachowaÅ„ ludzkich rejeÂstro...
zobacz więcej informacji
Cena: 64.47 zł
Sklep: selkar.pl
Kup teraz Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej za 64.47 zł w księgarni selkar.pl
Wydawca: CeDeWu
Kategoria: Książki/Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne/Socjologia. Społeczeństwo/Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
ISBN: 9788381023672
Waga: 0.5600 kg
Rok wydania: 2020
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczÄ…cy problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi siÄ™ przede wszystkim do niewerbalnych zachowaÅ„ ludzkich rejeÂstrowanych i analizowanych w kontekÅ›cie psychologicznych prawidÅ‚owoÅ›ci zachodzÄ…cych podczas interpersonalnych relacji. Niniejsza książka wskaÂzuje natomiast zakres praktycznego stosowania treÅ›ci niewerbalnych w przekazie reklamowym emitowanym w telewizji. Fakt wykorzystywania tych treÅ›ci poddawany jest analizie ich postrzegania przez spoÅ‚eczeÅ„stwo, co w efekcie stanowić ma przyczynek do identyfikacji skutecznoÅ›ci reklamy. Głównym celem opracowania jest ujawnienie czynników determinujÄ…cych stosowanie treÅ›ci niewerbalnej w reklamie telewizyjnej, a w konsekwencji opiÂsanie wpÅ‚ywu skutecznoÅ›ci wykorzystania treÅ›ci niewerbalnych w przekazach komercyjnych, politycznych i spoÅ‚ecznych na percepcjÄ™ audytorium. AuÂtor opracowania skupiÅ‚ uwagÄ™ m.in. na:
• istocie procesu komunikacji w ujęciu społecznym i biznesowym,
• realizacji działalności reklamowej i wykorzystaniu treści niewerbalnych w tym procesie,
• metodach badania skuteczności reklamy,
• omówieniu czynników determinujących skuteczność aktywności reklamowej,
• szczegółowym scharakteryzowaniu elementów komunikacji niewerbalnej w reklamie telewizyjnej,
• ukazaniu wpływu stosowania treści niewerbalnych w reklamie telewizyjnej na świadomość oraz zachowania audytorium.
Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.
... Autor twórczo wykorzystaÅ‚ nie tylko publikacje z zakresu marketingu (zwÅ‚aszcza reklamy i badaÅ„ marketingowych) i zarzÄ…dzania, ale także źródÅ‚a z innych dziedzin naukowych, takich jak psychologia czy socjologia, a nawet neurologia. Do podstawowych zalet pracy należy zaliczyć umiejÄ™tność saÂmodzielnego zaprojektowania i przeprowadzenia badaÅ„ empirycznych i wykorzystania ich wyników w pisanej rozprawie (...) Na szczególne podkreÅ›leÂnie zasÅ‚uguje podjÄ™cie tematu o wysokim stopniu oryginalnoÅ›ci i trudnoÅ›ci (niespotykanego w polskiej literaturze) ...
prof. dr hab. Stanisław Kaczmarczyk
... Szczegółowym zagadnieniem poruszanym w recenzowanej pracy sÄ… niewerbalne aspekty komunikacji oraz ich zastosowanie w reklamie telewizyjÂnej. Autor analizuje skuteczność poszczególnych elementów niewerbalnych i stawia tezÄ™, że intencjonalny dobór treÅ›ci niewerbalnych zwiÄ™ksza skuÂteczność przekazu. Swoje spostrzeżenia obrazuje przykÅ‚adami, co nadaje pracy wymiar praktyczny i aplikacyjny. (...) WedÅ‚ug mojej wiedzy jest to najÂbardziej kompleksowe ujÄ™cie problematyki komunikacji niewerbalnej, jakie można spotkać na polskim rynku wydawniczym ...
dr hab. Joanna Pietrzak, prof. nadzw.
KUP TERAZ